Parametry biologiczne czlowieka - ambitne zagadnienie

Any User

interesuje mnie do?a ambitne zagadnienie parametrów biologicznych cz3owieka.

Chodzi mi o parametry takie, jak rytm pracy serca i w zasadzie wszelkie
inne, pozwalaj?ce wnioskowaa o bie??cym i _przysz3ym_ ogólnym zdrowiu
cz3owieka, jego zdolno?ci do koncentracji, precyzji, szybko?ci itp.

I teraz najwa?niejsze: interesuje mnie pewien rodzaj
reverse-engineeringu tych parametrów na podstawie ca3kiem innych danych,
np. bie??cej wydajno?ci w pracy, któr? mo?na mierzya jednocze?nie na
wiele sposobów, ale tylko w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Bardzo prosze osoby zainteresowane tym tematem i mog?ce co? wnie?a (od
strony dowolnej: technicznej, merytorycznej itp.), o kontakt tutaj lub
na adres: patrykwlos at gmail dot com.

Dodam, ?e chodzi o do?a du?y i ambitny projekt z poka?nym bud?etem,
którego sukces na pewno nie pozostanie bez echa na ca3ym ?wiecie.

--
Patryk W3os

Hej.

> [...]
> pracy, któr? mo?na mierzya jednocze?nie na wiele sposobów, ale tylko w

Pytanie podstawowe: w jaki sposób chcesz mierzya wydajno?a pracy?

Any User

> Pytanie podstawowe: w jaki sposób chcesz mierzya wydajno?a pracy?

Jako, ?e to nowy projekt, sposoby mierzenia wydajno?ci nie s? okre?lone.
Generalnie dopuszczamy mierzenie wszystkiego, co mo?na zmierzya legalnie
i oficjalnie, a co mo?e sie przydaa (równie? w przysz3o?ci, po
zgromadzeniu odpowiedniej ilo?ci danych nt. pracy tego pracownika lub
wielu pracowników).

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

Wit Jakuczun

Dnia Wed, 13 Jun 2007 08:01:37 +0200
Jakub Debski <debski.jakub@wp.pl> napisal(a):

> Pytanie podstawowe: w jaki sposób chcesz mierzyc wydajnosc pracy?

Jakubie, to jest zwykly troll ;).

Zdrowia
--
[ Wit Jakuczun <W.Jakuczun [at] wlogsolutions.com> ]
[ WLOG Solutions http://www.wlogsol... ]

Tomek

Any User pisze:

> [...]
> i oficjalnie, a co mo?e sie przydaa (równie? w przysz3o?ci, po
> zgromadzeniu odpowiedniej ilo?ci danych nt. pracy tego pracownika lub

Co ty znowu kombinujesz?

Any User

> Co ty znowu kombinujesz?

Usi3uje pozyskaa ciekawe osoby do ciekawego projektu.

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

Wit Jakuczun laid this down on his screen :
> Jakubie, to jest zwyk3y troll ;).

Widze, w3a?nie trafi3em na jego bloga. O Je?u Jerzy, bron nas przed
takimi... :)

Jackare

> Usi3uje pozyskaa ciekawe osoby do ciekawego projektu.

To ma bya dedykowany projekt dla konkretnego klienta czy uniwersalny automat
do uniwersalnych zastosowan "przeliczaj?cy" parametry ?yciowe na potencjaln?
wydajno?a pracy ?
Je?eli opcja druga to trzeba bedzie stworzya bardzo skomplikowany mechanizm
definiowania i konfigurowania parametrow wej?ciowych zwi?zanych w3a?nie z
wydajno?ci? pracy. To sie mo?e okazac na tyle drogie ?e nie bedzie
op3acalne. Z przyk3adów skrajnych: wydajno?a pracy grabarza vs urzednika w
ministerstwie vs le?nika vs robotnika vs astrofizyka w laboratorium.
--
Jackare

Any User

> [...]
> drogie ?e nie bedzie op3acalne. Z przyk3adów skrajnych: wydajno?a pracy
> grabarza vs urzednika w ministerstwie vs le?nika vs robotnika vs

Dla kilku (potencjalnie wiecej, ale to inna sprawa) konkretnych klientów
o bardzo zbli?onym profilu. Pracownicy ta?mowi i ta?mowo-podobni.

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

Immona

Any User wrote:

> [...]
> i oficjalnie, a co mo?e sie przydaa (równie? w przysz3o?ci, po
> zgromadzeniu odpowiedniej ilo?ci danych nt. pracy tego pracownika lub

Nie sadze, ze zaleznosc, ktora chcesz badac, istnieje. Oczywiscie do
okreslonych prac potrzebny jest pewien poziom zdrowia fizycznego, latwy
do zbadania, ale sama wydajnosc zalezy od cech psychicznych i intelektu,
te natomiast nie daja sie wywnioskowac z cech fizycznych - frenologie i
pokrewne dziedziny dawno zaliczono do pseudonauki. Natomiast cechy
psychiczne i inteligencje da sie w pewnym zakresie zmierzyc testami i
wiele firm stosuje testy psychologiczne/IQ jako element rekrutacji.

I.
--
http://nz...
mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

Herald

Dnia Wed, 13 Jun 2007 01:18:55 +0200, Any User napisa3(a):

> Chodzi mi o parametry takie, jak rytm pracy serca i w zasadzie wszelkie
> inne, pozwalaj?ce wnioskowaa o bie??cym i _przysz3ym_ ogólnym zdrowiu
> cz3owieka, jego zdolno?ci do koncentracji, precyzji, szybko?ci itp.

Nazywa sie to jasnowidztwo :DDDD
Szukaj kontaktu z Kaszpirowskim albo np. Koperfildem :))))))))))))00

Ty dzieciole, chcesz opracowaa wzór który pozwoli3by ci eksploatowaa
pracowników na skraju wyczerpania fizycznego, a "znaj?c" przysz3e zdrowie -
na taki czas zawieraa umowe o prace - to ci lata po tym pustym deklu -
prawda?

--
Herald

"Nigdy nie mów nigdy"