Biblioteki matematyczne, sieci neuronowe

Kamil S.

Poszukujê darmowych bibliotek matematycznych najlepiej do Visual Studio C++.
G³ównie rozchodzi mi siê o operacje na macierzach. No i mo¿e kto¶ przy
okazji zna jakie¶ przyk³adowe implementacje sztucznych sieci neuronowych MLP
z gradientowymi metodami uczenia.

KS

6 Answers

edx

Kamil S. napisa3(a):
> Witam
>
> Poszukuje darmowych bibliotek matematycznych najlepiej do Visual Studio C++.
> G3ównie rozchodzi mi sie o operacje na macierzach. No i mo?e kto? przy
> okazji zna jakie? przyk3adowe implementacje sztucznych sieci neuronowych MLP
> z gradientowymi metodami uczenia.
>
> KS

Zainteresuj sie bibliotek? GSL (GNU Scientific Library).
Wart? zainteresowania jest biblioteka NR (Numerical Recipes), jest
jednak bibliotek? komercyjn?.

pozdr.
Edward

Jacek

U¿ytkownik "edx" <exedx@aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Kamil S. napisa³(a):

> Zainteresuj siê bibliotek± GSL (GNU Scientific Library).
> Wart± zainteresowania jest biblioteka NR (Numerical Recipes), jest jednak
> bibliotek± komercyjn±.
>
> pozdr.
> Edward

A z sieci neuronowych polecam http://leenisse....
Sam z niej korzystam.

Damian Sobota

edx <exedx@aster.pl> napisa3(a):
> Wart? zainteresowania jest biblioteka NR (Numerical Recipes), jest
> jednak bibliotek? komercyjn?.

O NR proponuje poczytaa troche opinii w archiwum pl.sci.matematyka (np.
wypowiedzi A.L. czy Paw3a F. Góry). Ta biblioteka zawiera podobno b3edy.

DS.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....

Wit Jakuczun

Dnia Thu, 12 Jul 2007 13:15:26 +0000 (UTC)
"Damian Sobota" <damsob@NOSPAM.gazeta.pl> napisal(a):

> O NR proponuje poczytac troche opinii w archiwum pl.sci.matematyka (np.
> wypowiedzi A.L. czy Pawla F. Góry). Ta biblioteka zawiera podobno bledy.

Nie tyle bledy co jest to raczej tutorial a nie zródlo kodu
dobrej jakosci (tak pod wzgledem szybkosci jak i poprawnosci).
No i nie mozna tego do komercji stosowac.

Polecam dyskuje: http://tinyurl....

Zdrowia
--
[ Wit Jakuczun <W.Jakuczun [at] wlogsolutions.com> ]
[ WLOG Solutions http://www.wlogsol... ]

Damian Sobota

Wit Jakuczun <wit@mefisto.hades> napisa3(a):
> Nie tyle b=B3=EAdy co jest to raczej tutorial a nie =BCr=F3d=B3o kodu
> dobrej jako=B6ci (tak pod wzgl=EAdem szybko=B6ci jak i poprawno=B6ci).
> No i nie mo=BFna tego do komercji stosowa=E6.
>
> Polecam dyskuj=EA: http://tinyurl....

Uhm. Szkoda, ?e tylko o FFT mówi?. Ja z kolei polece te dyskusje (z
pl.sci.matematyka): http://tinyurl....

DS.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....

Wit Jakuczun

Dnia Thu, 12 Jul 2007 20:37:36 +0000 (UTC)
"Damian Sobota" <damsob@NOSPAM.gazeta.pl> napisal(a):

> Uhm. Szkoda, ze tylko o FFT mówia. Ja z kolei polece te dyskusje (z
> pl.sci.matematyka): http://tinyurl....

Ciekawe. Dzieki

Zdrowia
--
[ Wit Jakuczun <W.Jakuczun [at] wlogsolutions.com> ]
[ WLOG Solutions http://www.wlogsol... ]
[ Short offer: data mining, operational research,
time series forecasting, consulting ]