[Excel] wyszukiwanie dubli

marekjan

Mam tabele z Excela z kilkoma tysi?cami pozycji.
Czy jest w Excelu funkcja (jak np. select) która
zebra3aby rekordy maj?ce zdublowane dane?
Przychodzi mi do g3owy jedynie sortowanie i
koszmarne wyszukiwanie reczne.
Mo?e jest na to jaka? rada?

Pozdr.
Tomek.

5 Answers

marekjan

U?ytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> a) jest filtr i autofiltr

Witam,
Postram sie u?ya.

> b) co z nimi chcesz zrobia?
Uporz?dkowaa (likwidacja dubli)

> c) nie pora przerzucia to do prawdziwej bazy?
Dawno powinno to bya zrobione. Ale nadchodzi taka chwila.
Przed importem musze jednak porobia porz?dki.

Pozdr.
Tomek.

Dnia Tue, 12 Jun 2007 07:50:38 +0200, marekjan napisa3(a):

> [...]
> Czy jest w Excelu funkcja (jak np. select) która
> zebra3aby rekordy maj?ce zdublowane dane?
> Przychodzi mi do g3owy jedynie sortowanie i
a) jest filtr i autofiltr
b) co z nimi chcesz zrobia?
c) nie pora przerzucia to do prawdziwej bazy?

darekm

marekjan napisa3(a):
> [...]
> Czy jest w Excelu funkcja (jak np. select) która
> zebra3aby rekordy maj?ce zdublowane dane?
> Przychodzi mi do g3owy jedynie sortowanie i

posortuj,
w kolumnie obok oblicz ró?nice pomiedzy dan? rubryk? a nastepn?
tam gdzie wyjd? zera to dane zdublowane
dla tekstu wymy?l co? podobnego

Darek

ad-hoc

DarekM pisze:
> marekjan napisa3(a):
>

> posortuj,
> w kolumnie obok oblicz ró?nice pomiedzy dan? rubryk? a nastepn?
> [...]
Ten problem rozwi??e chyba tabela przestawna.

wloochacz

> Witam,
> Mam tabele z Excela z kilkoma tysi?cami pozycji.
> Czy jest w Excelu funkcja (jak np. select) która
No to zrób selecta...
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-...

Connecting to an Excel Spreadsheet using the JET OLE DB Provider:
strConnect = _T("Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;"
"Data Source=C:\\DatabasePath\\DBSpreadSheet.xls;"
"Extended Properties=\"\"Excel 8.0;HDR=Yes;\"\";");

Note: If "HDR=Yes", the provider will not include the first row of the
selection into the recordset. If "HDR=No", the provider will include the
first row of the cell range (or named ranged) into the recordset.

--
wloochacz