Visual c++ 6 problem

SNC

6/11/2007 2:49:00 PM

Mam 6 projektow napisanych w visualu. Chce zeby wszystkie byly do
wyboru w 1 projekcie. Ktos wie jak to zrobic? Probowalem kopiowac i
wklejac klasy ale to bzdury wychodza takim sposobem.

Dnia Mon, 11 Jun 2007 07:48:52 -0700, SNC napisa3(a):

> Mam 6 projektow napisanych w visualu. Chce zeby wszystkie byly do
> wyboru w 1 projekcie. Ktos wie jak to zrobic? Probowalem kopiowac i
> wklejac klasy ale to bzdury wychodza takim sposobem.

Powiedz nam jeszcze powoli, o co chodzi, co chcesz uzyskaa

news_reader

Z Twojego opisu wynika, ze chyba musisz utworzyc 'Workspace' a nastepnie
dodac kazdy z tych 6 projektow do tego 'Workspace' - prawy przycisk myszy na
utworzonym Wspace i pojawia sie 'Insert Project Into ...." i wskazujesz
pliki z rozszerzeniem dsp kolejno dla calej 6.

frd

Hmm nie wiem, czy jest to w Visualu 6, ale w 2005 jest na pewno w
czasie tworzenia nowego projektu opcja zmiany "create new" na "add to
existing project"..