Prosty programik C++ pokazuje bledy ??

Arek

6/8/2007 5:43:00 PM

Witam, mam prosty programik w C++, ktory pokazuje bledy podczas kompilacji
i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
if(6<8){ cout<<1; }

else

{

if(12==13){ cout<<2; }

else{ cout <<3; }

}

cout<<0;

}

Z gory dziekuje za pomoc.

12 Answers

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 08-06-2007, Pt o godzinie 19:43 +0200, Arek napisal(a):

> Witam, mam prosty programik w C++, ktory pokazuje bledy podczas kompilacji
> i nie wiem jak sobie z nim poradzic.

Jakie bledy?

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Mateusz Loskot

Arek wrote:
> Witam, mam prosty programik w C++, ktory pokazuje bledy podczas kompilacji
> [...]

To nie jest programik a tym bardziej program w C++.

- jakie b3edy
- nie ta grupa, ale IMO sie kwalifikuje:
http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ#Zadawanie_pyta.C5.84...

Strzelam:
- nie do3?czy3e? <iostream>
- nie otworzy3e? przestrzeni std, a dobierasz sie do cout bez
pe3nej kwalifikacji nazwy

Mateusz Loskot
http://mateusz....

Borafu

Niesparowane nawiasy na pewno.

Pozdro
--
Borafu

Arek

U¿ytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <qrczak@knm.org.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:1181325231.3047.0.camel@qrnik...
Dnia 08-06-2007, Pt o godzinie 19:43 +0200, Arek napisa³(a):

> Witam, mam prosty programik w C++, ktory pokazuje bledy podczas kompilacji
> i nie wiem jak sobie z nim poradzic.

Jakie b³êdy?

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Podczas kompilacji mam nastepujace bledy:
1. Condition is always true
2. Unreachable code

Konrad K. Garus

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk pisze:

> Jakie b3edy?

Patrz temat - przecie? to autor w?tku pyta, czy pokazuje. :)

--
Konrad K. Garus

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 08-06-2007, Pt o godzinie 20:58 +0200, Arek napisal(a):

> Podczas kompilacji mam nastepujace bledy:
> 1. Condition is always true
> 2. Unreachable code

To nie sa bledy, tylko ostrzezenia, które sugeruja, ze programista
napisal cos tak dziwnego, ze byc moze mial na mysli cos innego,
choc formalnego bledu nie popelnil.
1. Warunek (w if) jest zawsze prawdziwy, wiec po co go sprawdzac?
2. Do tego kodu program nigdy nie dojdzie, wiec po co on tu jest?

PS. Wycinaj sygnaturki w odpowiedzi i cytuj znakami ">".

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Arek

U¿ytkownik "Mateusz Loskot" <see.my@signature.net> napisa³ w wiadomo¶ci

> To nie jest programik a tym bardziej program w C++.
>
> - jakie b³êdy
> - nie ta grupa, ale IMO siê kwalifikuje:
> http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ#Zadawanie_pyta.C5.84...
>
> Strzelam:
> - nie do³±czy³e¶ <iostream>
> - nie otworzy³e¶ przestrzeni std, a dobierasz siê do cout bez
> pe³nej kwalifikacji nazwy
>
> Pozdrawiam
> --
> Mateusz Loskot
> http://mateusz....

Program w calosci wyglada nastepujaco:
#include<iostream.h>
#include<stdio.h>
int main()
{
if(6<8){ cout<<1; }
else
{
if(12==13){ cout<<2; }
else{ cout <<3; }
}
cout<<0;
}

A bledy ktore sie pojawiaja to:
Condition is always true
Unreachable code

Pozdrawiam

Mateusz Loskot

Arek wrote:
> U?ytkownik "Mateusz Loskot" <see.my@signature.net> napisa3 w wiadomo?ci

> Program w calosci wyglada nastepujaco:
> #include<iostream.h>

Powinno bya

#include <iostream>

> #include<stdio.h>

Powinno bya

#include <cstdio>

ale i tak po co do3?czasz ten nag3ówek?

> int main()
> {
> if(6<8){ cout<<1; }

Powinno bya

std::cout

i tak ka?de u?ycie obiektu cout poni?ej.

> else
> {
> if(12==13){ cout<<2; }
> else{ cout <<3; }
> }
> cout<<0;

Dobrze jest te? wstawia:

return 0;

> }
>
> A bledy ktore sie pojawiaja to:
> Condition is always true
> Unreachable code

Qrczak ju? Ci wyja?ni3, ?e to nie s? b3edy,
a patrz?c na ten kod na pewno te ostrze?enia nie s? problemem w
kompilacji, problem le?y w brakach które wyliczy3em.

BTW, a nie lepiej zacz?a od porz?dnego i
kompiluj?cego sie Hello World!, zamiast zagmatwanego kodu jak ten tu?

Polecam:

http://pl.wikibooks.org/wiki/C%2B%2B/Przestr...
http://www.cprogramming.com/tutorial/le...

Mateusz Loskot
http://mateusz....

pmfan57

On Sep 20, 10:08 pm, 335 <335pla...@gmail.com> wrote:

> I know what you mean but the issue of storing hundreds possibly
> thousands of CDs is compelling if you have a small house or apartment.
> I can back up my entire music library on two external drives. It's
> cheap and it's convenient. My main gripe is that the sound is inferior
> to CDs. So if the sound quality of a particular recording is first
> priority then I will get the CD. If it's something I will listen to
> infrequently or just want to learn a few tunes from, then the dl is
> fine. I've never had a problem with emusic. It's troubling that they
> wouldn't cut him some slack.

They always seem to go out of their way to make me happy the last
couple of years. Maybe because I complained so much when they raised
their prices. Every once in a while they send me 50, or 15, or 10,
extra free downloads as a "loyalty bonus." I have such a backlog of
saved stuff I won't run out of stuff for a while.

Jim Soloway

That's my experience as well.