[ASP.NET 2.0] Zmiana applicationName i brak ról

Marek

w sekcji providers dla web.config, zminilem applicationName dla membership
provider mojej aplikacji i analogicznie zmienilem zapis w kolumnie
ApplicationName w tabeli aspnet_Applications dla rekordu identyfikujacego
moja aplikacje. I teraz przy logowaniu aplikacja rozpoznaje uzytkownikow ale
nie identyfikuje ich z rolami, do ktorych byli przypisani. Spodziewa3em sie,
ze nie naruszy to relacji uzytkownikow i rol a jednak obserwuje w3asnie taki
efekt.

Czy ktos moglby mi wskazac przyczyne takiej sytuacji? Co jeszcze musze
zmienic aby role uzytkownikow byly rozpoznawalne przez aplikacje?

MP