Informatyczna umowa o dzielo

Michal 'Khorne' Rzechonek

5/30/2007 8:16:00 PM

Czesc,

Wiem ze troche NTG ale z drugiej strony wiem ze kilku z Was zlecalo
kiedys komus jakas robote.
Skad mozna dostac tresc umowy o dzielo która podpisuje sie z
delikwentem?

pozdr
--
Khorne

7 Answers

yisascraist

Micha3 'Khorne' Rzechonek wrote:
> Cze?a,
>
> Wiem ?e troche NTG ale z drugiej strony wiem ?e kilku z Was zleca3o
> kiedy? komu? jak?? robote.
> Sk?d mo?na dostaa tre?a umowy o dzie3o któr? podpisuje sie z
> delikwentem?

S? takie gotowe bloczki do nabycia w sklepach z artyku3ami biurowymi.
Aczkolwiek za wiele miejsca na wpisanie przedmiotu umowy tam nie ma,
wiec to sie raczej nadaje w przypadku, w którym wiesz, ?e dostaniesz to
co chcesz.

pozdrawiam,
Arkadesh

Michal 'Khorne' Rzechonek

On 30 Maj, 22:24, Arkadiusz Dymek <noth...@nothingness.com> wrote:
> Sa takie gotowe bloczki do nabycia w sklepach z artykulami biurowymi.
> Aczkolwiek za wiele miejsca na wpisanie przedmiotu umowy tam nie ma,
> wiec to sie raczej nadaje w przypadku, w którym wiesz, ze dostaniesz to
> co chcesz.

No wlasnie wolalbym taka bardziej, zeby potem nie bylo kwasów ze
zleceniobiorca.

--
Khorne

cut

U¿ytkownik "Micha³ 'Khorne' Rzechonek" <khornik@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:1180556146.273136.88120@o5g2000hsb.googlegroups.com...
Cze¶æ,

Wiem ¿e trochê NTG ale z drugiej strony wiem ¿e kilku z Was zleca³o
kiedy¶ komu¶ jak±¶ robotê.
Sk±d mo¿na dostaæ tre¶æ umowy o dzie³o któr± podpisuje siê z
delikwentem?
-----------
Mo¿e podziel na dwie umowy. Pierwsza na wykonanie prototypu ze szcz±tkowym
opisem systemu, a drug± na wykonanie systemu.

pozdro
andrew

pdemb

Micha3 'Khorne' Rzechonek <khornik@gmail.com> writes:

> No w3a?nie wola3bym tak? bardziej, ?eby potem nie by3o kwasów ze
> zleceniobiorc?.

Jest swoboda umów, wszystko zale?y od ciebie. Mo?esz nawet do umowy
do3?czya dokument specyfikuj?cy wymagania.

Jedrzej Dudkiewicz

> Jest swoboda umów, wszystko zale?y od ciebie. Mo?esz nawet do umowy
> do3?czya dokument specyfikuj?cy wymagania.

Jakby by3a swoboda, to ma3o kto pracowa3by na umowe na czas nieokre?lony...

JD

cut

U¿ytkownik "Jedrzej Dudkiewicz" <jedrzej.dudkiewicz@poczta.interia.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci news:f3nbqv$6oq$1@news.supermedia.pl...

> Jakby by³a swoboda, to ma³o kto pracowa³by na umowê na czas
> nieokre¶lony...
>
> JD

Mowa chyba o umowach cywilnoprawnych, a nie o stosunku pracy (wymaga umowy o
prace).

pozdro
andrew

Wiktor S.

> Sk?d mo?na dostaa tre?a umowy o dzie3o któr? podpisuje sie z
> delikwentem?

Jak? napiszesz, tak? bedziesz mia3...

--
Azarien