Instalacja uslug za pomoca InstallShield Express 12

Mariusz

5/30/2007 5:48:00 PM

Witam.
Chcialem zrobic wersje instalacyjna programu uzywajac wymienionego w temacie
narzedzia. Chcialbym, zeby instalator uruchamial mi uslugi (w postaci plikow
..exe, ktore sa jednoczesnie instalowane).
Jednak ta wersja InstallShielda nie daje (chyba) takiej mozliwosci
bezposrednio. Wymyslilem wiec sposob, zeby uslugi uruchamiac w czasie
instalacji - po prostu wywoluje zainstalowane pliki z parametrami:
"nazwaPlikuUslugi.exe -install -silent". Jest to niby jakis sposob na
instalacje, ale niestety jesli usluga byla juz wczesniej zainstalowana,
dostaje komunikat bledu (mimo, ze wpisany jest parametr -silent). Podobnie
dzieje sie przy odinstalowywaniu uslug (-uninstall -silent) - rowniez jest
komunikat bledu, jesli usluga nie byla w tym momencie zarejestrowana.
Niestety te komunikaty sa niewygodne, bo instaluje wiele uslug na raz, czyli
potencjalnie moze sie pojawic wiele denerwujacych komunikatow utrudniajacych
proces instalacji.
Gdyby ktos mi podsunal pomysl, jak rozwiazac problem instalacji uslug,
bylbym bardzo wdzieczny. Moze jednak da sie to zrobic w jakis "normalny"
sposob tym installShieldem (konkretnie ta wersja)?

Pozdrawam serdecznie i z gory wielkie dzieki za pomoc.