kryteria dla danych wejsciowych dla sieci neuronowych

Olenka

5/27/2007 7:22:00 PM

Hej

Zektn?3 sie mo?e kto? z was z jakimi? kryteriami które potrafi? wy3apaa b3edne
dane wej?ciowe dla sieci neuronowej? Takie ?eby uwzglednia3y równie? trend?
Je?eli tak prosze o kontakt. Mam przestrzen metryczn? z iloczynem skalarnym
takim jak euklidesowy tylko jeszcze wszystko jest mnozone przez wagi które
okre?laj? jak bardzo istotne s? poszczególne dane wej?ciowe. Dane to wektory n
zmiennych.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....
1 Answer

Wit Jakuczun

Dnia Sun, 27 May 2007 19:22:12 +0000 (UTC)
"Olenka " <rmfka1.SKASUJ@gazeta.pl> napisal(a):

> Hej
>
> Zektnal sie moze ktos z was z jakimis kryteriami które potrafia wylapac bledne
> dane wejsciowe dla sieci neuronowej? Takie zeby uwzglednialy równiez trend?
Przemysl jeszcze raz pytanie i zadaj je na pl.sci.ai

NTG

Zdrowia
--
[ Wit Jakuczun <W.Jakuczun [at] wlogsolutions.com> ]
[ WLOG Solutions http://www.wlogsol... ]