pl.comp.programming

Bezp³atny e-book o UML

Sebastian

5/25/2007 7:14:00 AM

6 Answers

Sebastian

5/25/2007 10:51:00 AM

0

Jakby pan je czyta³ to by pan wiedzia³, ¿e specyfikacja UML nie mówi np. jak
projektowaæ bo proces projektowania jest poza jej zasiêgiem.

pdemb

5/25/2007 10:55:00 AM

0

"Sebastian" <sebastian1511@onet.eu> writes:

> http://uml.firma-informa...

Opracowane przez OMG standardy mo?na bezp3atnie pobraa z ich strony
WWW. Nie trzeba sie posi3kowaa dodatkowymi opracowaniami.

pdemb

5/25/2007 10:36:00 PM

0

"Sebastian" <sebastian1511@onet.eu> writes:

> Jakby pan je czyta3 to by pan wiedzia3, ?e specyfikacja UML nie mówi
> np. jak projektowaa bo proces projektowania jest poza jej zasiegiem.

Jasne, tylko kszta3t samego procesu projektowania czesto zale?y
od wymagan odbiorcy.

Sebastian

5/26/2007 7:30:00 AM

0

A tu siê z Panem zgadzam.

pdemb

5/27/2007 12:39:00 PM

0

"Sebastian" <sebastian1511@onet.eu> writes:

> A tu sie z Panem zgadzam.

A ja to przemy?la3em i niekoniecznie sie z sob? zgadzam :)

Sebastian

5/27/2007 2:21:00 PM

0

polecam literaturê o RUP i np. dokumentacjê procesu OpenUP