[ASP.NET 2.0] Logwanie od ASPNETDB.MDF

Marek

5/24/2007 10:53:00 AM

Na stronie umiescilem kontrolki do logowania z zestawu kontrolek VS2005.
Lokalnie to dziala tak jak trzeba. mam zalozonych uzytkownikow, role i
uzytkownikow przypisanych do rol. Wszystkie te dane sa w bazie danych
APP_DATA\ASPNETDB.MDF mojej aplikacji. Przenislem ja do hostingu windows i
nie moge sie polaczyc do tej bazy.

Drugi problem to zamiana polskich liter w kontrolce Login. Lokalnie mam
polskie litery. Na hostingu sa robaczki.

Moze ktos juz mial taki problem i wie jak go rozwiazac?

MP

3 Answers

Artur

"MP" <marek@w.tkb.pl> wrote in message
> [...]
> uzytkownikow przypisanych do rol. Wszystkie te dane sa w bazie danych
> APP_DATA\ASPNETDB.MDF mojej aplikacji. Przenislem ja do hostingu windows i

pewnie na tym serwerze na ktory przeniosles nie ma Sql Server Express.

Marcin

Poczytaj sobie o narzedziu aspnet_regsql i zrzuc sobie baze mdf na baze na
serwerze.

Marek

U?ytkownik "MP" <marek@w.tkb.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> [...]
> uzytkownikow przypisanych do rol. Wszystkie te dane sa w bazie danych
> APP_DATA\ASPNETDB.MDF mojej aplikacji. Przenislem ja do hostingu windows i

Ju? wszystko jasne. Dzieki wszystkim za wsparcie.

MP