Re: Usuwanie danych z pliku

AdamW

5/23/2007 2:19:00 PM

On May 23, 10:34 am, Jakub Debski <debski.ja...@wp.pl> wrote:
> AdamW brought next idea :

> znaczy nie chcesz usuwac danych z pliku, ale zastapic je (ta sama
> iloscia innych danych)?
> Z tym nie ma problemu, a jak to zrobic zwiazane jest juz z konkretna
> platforma lub jezykiem programowania.
>
> pozdrawiam
> Jakub

x86, Linux, C.
x86, Linux, Asm,
x86, Linux, Python.

2 Answers

Tomasz bla Fortuna

Dnia 23 May 2007 07:18:38 -0700
AdamW <adam.wieckowski@gmail.com> napisal(a):

> x86, Linux, C.
> x86, Linux, Asm,
> x86, Linux, Python.

Po prostu otwierasz plik fopen() do odczytu i zapisu. Jak cchesz
nadpisac robisz fseek() tam gdzie chcesz zaczac i wpisujesz bajty. Wot
caly problem.

--
Tomasz bla Fortuna
jid: bla(at)af.gliwice.pl

Jedrzej Dudkiewicz

> x86, Linux, C.

Funkcje open(), lseek(), write(), close().
> x86, Linux, Asm,

syscalle open, lseek, write, close (nazwy podane za strace).

> x86, Linux, Python.

A nie wiem, nie mam pytona.

JD