S³owo: funkcjonalno¶æ

cut

Czy kto¶ móg³by odnie¶æ siê do s³owa "funkcjonalno¶æ", w znaczeniu zbioru
funkcji i cech programu, które razem realizuj± okre¶lony cel? Mianowicie:
"dodano now± funkcjonalno¶æ pobierania danych z serwera", "funkcjonalno¶æ ta
s³u¿y do...". Jest to do¶æ nowe s³owo w j. polskim w zastosowaniach, o
których my¶lê i kiedy¶ wzbudza³o emocjê. Ale jak widze po google to przyjê³o
siê i to do¶æ mocno ("+funkcjonalno¶æ +PWN", dok³adnie o tym znaczeniu
mówiê).
W ka¿dym razie ja jestem za :) Byle widok tego w dokumentacji technicznej
programu nikogo nie razi³ ;)

cut

3 Answers

Zbyszek Malec

Dnia Tue, 22 May 2007 23:57:41 +0200, cut napisa3(a):

> "dodano now? funkcjonalno?a pobierania danych z serwera", "funkcjonalno?a ta
> s3u?y do...".

Mnie promotor poprawia3 na:
"dodano nowe elementy funkcjonalno?ci" albo "dodano nowe funkcje".

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@jid.pl

cut