BCB i odczyt danych z plików

tomasz78

5/22/2007 2:27:00 PM

Witam wszystkich grupowiczów!!

Od niedawna programujê w C++ Builder 6 Personal i do dzi¶ nie mama z tym
problemu.
Obecnie stworzy³em sobie bazê danych opart± na plikach tekstowych.
Na pierwszej formie mam pola TEdit, z których zapisujê dane do osobnych
plików.
Na drukiej formie mam pole Memo i tu mam problem.
W kodzie wpisa³em:

Form3->Memo1->Text="Rekord:";
Form3->Memo1->Lines->LoadFromFile("Nazwa.nam");

ale operacja z drugiej linijki nadpisuje zawarto¶æ pola Memo wprowadzon±
przez pierwsz± linijkê.

Jak mam skonstruowaæ kod aby dane z kliku plików by³y dodawane na koñcu
wiersza lub w kolejnych wierszach
nie nadpisuj±c pola Memo nowymi danymi z nastêpnego odczytywanego pliku

tomasz78

2 Answers

Bogus

Dnia 22-05-2007 o 16:27:08 tomasz78 <tomasz78@bydgoszcz.CUT-IT.wsinf.edu.pl> napisaÅ?(a):

> Witam wszystkich grupowiczów!!

[...]

> [...]
> wiersza lub w kolejnych wierszach
> nie nadpisuj±c pola Memo nowymi danymi z nastêpnego odczytywanego pliku

PrzykÅ?adowo:

TStringList *sl = new TStringList;
sl->LoadFromFile("c:\\boot.ini");
Memo1->Lines->AddStrings(sl);

> Pozdrawiam

Również pozdrawiam :)

P.S.
Skonfiguruj sobie Outlooka: http://evil.pl/p...

--
BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli

tomasz78

Użytkownik "franek" <noone@invalid.net> napisaÅ? w wiadomoÅ?ci
> Dnia 22-05-2007 o 16:27:08 tomasz78
> [...]
DziaÅ?a, ale po wprowadzeniu kolejnych danych do bazy w polu Memo pojawiajÄ?
siÄ? dane poprzednie bez nowych danych.

--

tomasz78