Szukam bloga zwi±zanego z programowaniem

dskalski

5/22/2007 11:01:00 AM

Witam

Kilka tygodni temu przegl±da³em jaki¶ anglojêzyczny blog zwi±zany z
programowaniem, w którym by³o podane oko³o 20 zasad zwi±zanych z
programowaniem (co nale¿y robiæ a czego nie nale¿y robiæ, itd.). Niestety
nie mam namiarów na ten blog, a jedyne co z niego zapamiêta³em to to, ¿e
zawiera³ dyskusje na temat nazw parametrów metody, która ma ustawiaæ pola
danego obiektu. Z rozwa¿añ wynika³o, ¿e najlepiej stosowaæ nastêpuj±ca
notacjê:

void setFields(int First, int Second){
this.First = First;
this.Second = Second;
}

3 Answers

ris

http://www.codeguru.pl/fullnews...

--
Robert Sajdok (Ris)

pdemb

"dskalski" <dskalskiNOSPAM@NOSPAM.poczta.fm> writes:

> [...]
> z programowaniem, w którym by3o podane oko3o 20 zasad zwi?zanych
> z programowaniem (co nale?y robia a czego nie nale?y robia, itd.).

Takich zbiorów zasad jest ca3e mnóstwo. Moj? ulubion? jest 'A Rose by
any other name is not a Rose'.

> [...]

> z programowaniem (co nale?y robia a czego nie nale?y robia, itd.).

Takich zbiorów zasad jest ca3e mnóstwo. Moj? ulubion? jest 'A Rose by
any other name is not a Rose', któr? wyczyta3em w 'Prefactoring'.