sposoby na mobilne programowanie

dips

5/21/2007 10:25:00 AM

mam 2 stacje robocze (dom i firma), na ktorych chcia3bym prowadzia jeden
projekt (w eclipse). macie jakie? sposoby na mobilno?a projektu?

pierwsze co mi przychodzi to repozytorium na pendrive, ale mo?e s?
jakie? ciekawsze i sprawdzone przez was rozwi?zania?
19 Answers

Stachu 'Dozzie' K.

Repozytorium git, svk...

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Kamil Burzynski

dips <dips@sayno2s.pl> wrote:

> mam 2 stacje robocze (dom i firma), na ktorych chcialbym prowadzic jeden
> projekt (w eclipse). macie jakies sposoby na mobilnosc projektu?
>
> pierwsze co mi przychodzi to repozytorium na pendrive, ale moze sa
> jakies ciekawsze i sprawdzone przez was rozwiazania?

Moze jakis zewnetrzny serwer cvs/svn ?

--
Best regards from
Kamil Burzynski

Zbyszek Malec

Dnia Mon, 21 May 2007 12:25:13 +0200, dips napisa3(a):

> [...]
>
> pierwsze co mi przychodzi to repozytorium na pendrive, ale mo?e s?
> jakie? ciekawsze i sprawdzone przez was rozwi?zania?

A nie u?ywasz zewnetrznego repozytorium i tak?

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@chrome.pl

dips

Kamil Burzynski napisa3(a):

> Moze jakis zewnetrzny serwer cvs/svn ?

te? o tym pomy?la3em, ale mam niestabilne 3?cze w domu. raz jest raz nie
ma:)

tak wiec patrz?c na udzielone odpowiedzi repozytorium na pendrive nie
jest takim z3ym pomys3em. tylko jak tu zaufaa temu plastikowi... chyba
jakie? autoodk3adanie kopii z pena przy w3o?eniu trzeba bedzie zrobia.

> [...]

> ma:)
>
> tak wiec patrz?c na udzielone odpowiedzi repozytorium na pendrive nie

Ja bym naprawde zastanowi3 sie nad gitem. Nawet je?li mia3by bya tylko
lokalnym cache dla Subversion (ju? tak robi3em i dobrze sie spisywa3).

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

dips

Zbyszek Malec napisa3(a):
> Dnia Mon, 21 May 2007 12:25:13 +0200, dips napisa3(a):

> A nie u?ywasz zewnetrznego repozytorium i tak?

szczerze powiedziawszy to dopiero zaczynam to robia w domu. w ramach
obowi?zków w pracy oczywi?cie korzystamy z oddzielnego serwera.

dips

Stachu 'Dozzie' K. napisa3(a):

> Ja bym naprawde zastanowi3 sie nad gitem. Nawet je?li mia3by bya tylko
> lokalnym cache dla Subversion (ju? tak robi3em i dobrze sie spisywa3).

no tak, ale nie wiem co to jest git (w praktyce). prawde powiedziawszy
nie wiem jaka jest ró?nica miedzy git a svn - czy to inne systemy?
kontrola wersji sprowadza sie u mnie do okre?lenia repository na
windowsowym dysku w tortoise i po prostu u?ywaniem go. mo?e mnie kto?
o?wieci jak to ma dzia3aa z gitem?

> [...]

> no tak, ale nie wiem co to jest git (w praktyce). prawde powiedziawszy
> nie wiem jaka jest ró?nica miedzy git a svn - czy to inne systemy?

Owszem, inne. Przy czym git ze skryptami potrafi przerzucaa commity
miedzy swoim repozytorium i (niekoniecznie) zdalnym repozytorium
Subversion.

> kontrola wersji sprowadza sie u mnie do okre?lenia repository na
> windowsowym dysku w tortoise i po prostu u?ywaniem go. mo?e mnie kto?
> o?wieci jak to ma dzia3aa z gitem?

Po prawdzie to ja u?ywam svn i gita z wiersza polecen.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

dips

Stachu 'Dozzie' K. napisa3(a):

> [...]
> Subversion.

> Po prawdzie to ja u?ywam svn i gita z wiersza polecen.

wydaje sie bya interesuj?ce. ale w praktyce, powiedzmy commitujesz plik
w svn i co sie potem dzieje?

(sorry za takie pytania, ale naprawde tego nie znam:))

> [...]

> Stachu 'Dozzie' K. napisa3(a):

> wydaje sie bya interesuj?ce. ale w praktyce, powiedzmy commitujesz plik

A co sie dzieje gdy masz dwie kopie robocze Subversion?

> (sorry za takie pytania, ale naprawde tego nie znam:))

Ale tu nie ma czego znaa. Ró?nice pojawiaj? sie dopiero przy sk3adni
polecen i przy merge'owaniu.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot