Jak wstawiæ w pole formularza dane

xavier

5/20/2007 7:50:00 PM

Proszê o pomoc, jak wstawiæ dane do okre¶lonych pól na formularzu w
dokumencie Worda.

xavier

Chodzi mi o wstawienie danych z poziomu aplikacji VB.NET lub C#.NET do
dokumentu Worda w którym u¿yto pól z formularza.

pozdrawiam

U¿ytkownik "xavier" <xavier_@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci
> Proszê o pomoc, jak wstawiæ dane do okre¶lonych pól na formularzu w
> dokumencie Worda.
>
> pozdrawiam

Buster Norris

The DemocRAT Hall Of Shame http://www.democrathallof... asks
"Why do you always LIE?"

On Fri, 08 Jul 2011 09:52:18 -0700, Bible Studies with Satan
<bible@hotmail.com> wrote:
>Media Matters is hurting the hell out of Fox. Fox is losing more and more
>advertisers now.

Oops! Caught Lying:

News Corp Earnings Up Surprising 11%, Fox News Income Grows 41%
11/04/09
http://www.huffingtonpost.com/2009/11/04/news-corp-earnings-up-sur_n_3...

News Corp. revenue up 10%, Fox operating income nearly triples
February 2, 2010
http://latimesblogs.latimes.com/entertainmentnewsbuzz/2010/02/news-corp-revenue-up-10-fox-operating-income-nearly-tr...

Posted from:
The DemocRATs Hall of Shame!