Dostosowywanie okienka otwierania pliku, a wielolinijkowy EDIT

Bogus

5/19/2007 6:19:00 PM

Witam wszystkich!

W programie modyfikujÄ? okno otwierania pliku, tzn. do standardowego
dodajÄ? kilka kontrolek, m.in. wielolinijkowego edita. Problem pojawia siÄ?,
gdy użytkownik przeniesie focus do tego edita, i naciÅ?nie klawisz escape.
Wtedy, zamiast zniknÄ?Ä? caÅ?e okienko, znika (niszczony jest uchwyt) moje
rozszerzenie tego okienka. Dla jednolinijkowego edita problem nie wystÄ?puje,
jednakże ja potrzebujÄ? wielo.

PróbowaÅ?em także programowo dodaÄ? styl ES_MULTILINE, i chociaż dodaje siÄ?
prawidÅ?owo, to jednak kontrolka zmiany stylu ,,nie zauważa''.

Czy ktoÅ? spotkaÅ? siÄ? z podobnym problemem, albo ma jakiÅ? pomysÅ? na roz-
wiÄ?zanie. Ostatecznie spróbuje przechwytywaÄ? WM_CHAR w procedurze okna
edita, ale wolaÅ?bym jakieÅ? bardziej eleganckie rozwiÄ?zanie.

BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli
http://bogu...
1 Answer

Bogus

Dnia 19-05-2007 o 20:19:17 franek <noone@invalid.net> napisaÅ?(a):

> Witam wszystkich!
>
> W programie modyfikujÄ? okno otwierania pliku, tzn. do standardowego
> dodajÄ? kilka kontrolek, m.in. wielolinijkowego edita. [...]

No tak - bo wywoÅ?ywaÅ?em DefWindowProc, zamiast zwracaÄ? false, jak na
procedurÄ? obsÅ?ugi komunikatów dialog boxa przystaÅ?o. To co prawda nie
zamyka okienka, ale już przynajmniej nie usuwa mojego rozszerzenia.

--
BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli