[CPP] zlib lub libzip w C++ HELP

meli7

5/18/2007 5:12:00 PM

Czy kto? móg3by mi pomóc i podpowiedziea jak sprawia ?eby zlib albo libzip
dzia3a3o pod C++?
Z góry dzieki za pomoc.
Dodam tylko ?e szuka3em, trudzi3em sie, próbowa3em i nic z tego nie
wysz3o, w akcie desperacji zwracam sie do Was, bya mo?e kto? mia3 z tym do
czynienia?

10 Answers

meli7

czy nikt nie jest w stanie mi pomóc?

Damian 'legion' Szuberski

On 2007-05-19, Klimaszewski Grzesiek wrote:
> czy nikt nie jest w stanie mi pomóc?
nie.

--
Damian Szuberski

meli7

Damian 'legion' Szuberski

> nie.

fajnie, widze ?e kolego nie wiesz po prostu w czym rzecz. ok.

edx

Klimaszewski Grzesiek napisa3(a):
> Damian 'legion' Szuberski

> fajnie, widze ?e kolego nie wiesz po prostu w czym rzecz. ok.

Przy tak zdefiniowanym problemie nikt nie jest w stanie pomóc.
Biblioteka zlib (/usr/lib/libz.so) przecie? dzia3a pod C/C++ ...
Edward

meli7

aha... je?li dobrze zrozumia3em mia3e? na my?li Linuxa, pod którym zlib
jest do3?czany standardowo...
ja chcia3bym do3?czya zlib by móc tego u?ywaa pod windowsem, oraz by móc
dorzucia jeszcze libzip... mam problemy bo nie wiem do konca jak to zrobia.

[...]

Dnia Sun, 20 May 2007 15:55:13 +0000 (UTC), Klimaszewski Grzesiek
napisa3(a):

> ... mam problemy bo nie wiem do konca jak to zrobia.

Nie do konca rozumiem, ale dobry psychiatra lub seksuolog by ci chyba
pomóg3.

My nie umiemy.

walec-51

> Czy ktoÅ? mógÅ?by mi pomóc i podpowiedzieÄ? jak sprawiÄ? żeby zlib albo libzip
> dziaÅ?aÅ?o pod C++?

MaÅ?y cynk: jak nie powiesz dokÅ?adnie CO ci nie dziaÅ?a to nikt ci sensownej
odpowiedzi nie da.

Bo niby co... mamy ci wytÅ?umaczyÄ? jak dziaÅ?a kompilator i linker w C/C++ :/

--
walec-51

Jabber: walec51@jabber.com
GG: 9008212

meli7

dobra, ju? sam rozwi?za3em ten problem. pytanie by3o oczywiste ale
odpowiedzi raczej ma3o na temat.
zamykam temat.

walec-51

> dobra, już sam rozwiÄ?zaÅ?em ten problem. pytanie byÅ?o oczywiste ale
> odpowiedzi raczej maÅ?o na temat.
> zamykam temat.

pytanie byÅ?o typu niekonkretne a na tej grupie nie ma wróżek :/

--
walec-51

Jabber: walec51@jabber.com
GG: 9008212