Allegro - biblioteka

ins84

5/16/2007 11:15:00 PM

Gdzie móg³bym znale¼æ publikacje, strony www, ksi±¿ki o bibliotece
graficznej Allegro (oprócz dokumentacji oczywi¶ci) i czy istnieje co¶ w
jêzyku rodzimym czy wszystko jest w ang?

Any User

> Gdzie móg3bym znale?a publikacje, strony www, ksi??ki o bibliotece
> graficznej Allegro (oprócz dokumentacji oczywi?ci) i czy istnieje co? w
> jezyku rodzimym czy wszystko jest w ang?

Je?li mnie pamiea nie myli, to kiedy? widzia3em t? biblioteke w
dystrybucji DJGPP, a stamt?d jako? trafi3em na polsk? dokumentacje
(jednak?e niezbyt wylewn?). Szczegó3ów nie pamietam, DJGPP to zabytek...

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

Rafal Maj

ins84 <f2g3e7$443$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday, 17 May 2007 01:15

> graficznej Allegro (oprócz dokumentacji oczywi?ci) i czy istnieje co? w
> jezyku rodzimym czy wszystko jest w ang?

www.allegro.cc i tam forum oraz dokumentacje
a depot to programy (cze?a ze ?ród3ami) do pobrania.

Sowiecki Agent

Any User napisa3(a):

w cda byl kurs, pewnie o tym myszlisz

--
"W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj uk3ad Cie os3ania. Niech Cie
czeka samo dobro, niech los strze?e Cie przed Ziobr?, niech Cie CBA nie