[.Net CF2] Datagrid, checkbox

badzio

5/16/2007 9:35:00 AM

Witam
Potrzebuje grida, ktory posiada kolumny 'zwykle' (tekstowe) oraz kolumny
typu checkbox. Oryginalny DataGrid na PocketPC nie ma takiej
funkcjonalnosci, google podpowiadaja aby zastosowac listview zamiast
datagrid - probowalem, listview ma mozliwosc wyswietlania kolumn typu
checkbox ale lipa - albo wszystkie kolumny beda typu checkbox albo zadna
(przynajmniej mi sie nie udalo zmusic listview do posiadania mieszanych
kolumn). Ktos ma jakis inny pomysl, moze znacie namiar na jakas
kontrolke typu grid, ktora umozliwia wyswietlanie obok siebie kolumn
typu tekst i typu checkbox? Najlepiej ofkoz darmowa ale jesli bedzie
platna to tez przezyje (pod warunkiem ze sprzedawca wystawi mi fakture).
Srodkowisko: Visual Studio 2005, .Net Compact Framework 2.0, WindowsMobile5
Z gory dzieki
--
badzio