[VS2005,C#] Numer seryjny

Marek

5/16/2007 7:54:00 AM

Poszukuje sprawnej metody generowania numerow seryjnych do plyt
instalacynych oprogramowania.
Czy VS2005 ma wbudowane metody do generowania numerów seryjnych ?

MP

13 Answers

geo

On 16 Maj, 09:54, "MP" <m...@w.tkb.pl> wrote:
> Poszukuje sprawnej metody generowania numerow seryjnych do plyt
> instalacynych oprogramowania.
> Czy VS2005 ma wbudowane metody do generowania numerów seryjnych ?
>
> MP

Pewnie, ze ma:

sn = SerialNumber.Generate()

Nie dziala? Kurcze, chyba bedziesz musial nauczyc sie czytac i
przerobic jakis podrecznik. Sorry.

Marek

U?ytkownik "Geo" <geo@i-lo.tarnow.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> [...]
> instalacynych oprogramowania.
> Czy VS2005 ma wbudowane metody do generowania numerów seryjnych ?

Pewnie, ?e ma:

sn = SerialNumber.Generate()

Nie dzia3a? Kurcze, chyba bedziesz musia3 nauczya sie czytaa i
przerobia jaki? podrecznik. Sorry.

///
Dzieki.
Hmm, Ostatni akapit by3 konieczny?

MP

geo

Takich funkcji zwykle nie ma, poniewaz sa to cale algorytmy i z rególy
implementuje sie je indywidualnie dla danego produktu - aby zmniejszyc
ilosc kopii pirackich. Proponuje zainterasowac sie jakimis metodami
szyfrowania, np. RSA, podpisem elektronicznym, weryfikacja
autentycznosci. Jest tego cale mnóstwo w sieci, nic, tylko czytac i
korzystac.

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Geo presented the following explanation :
> Takich funkcji zwykle nie ma, poniewa? s? to ca3e algorytmy i z regó3y
> implementuje sie je indywidualnie dla danego produktu - aby zmniejszya
> ilo?a kopii pirackich. Proponuje zainterasowaa sie jakimi? metodami
> szyfrowania, np. RSA, podpisem elektronicznym, weryfikacj?
> autentyczno?ci. Jest tego ca3e mnóstwo w sieci, nic, tylko czytaa i
> korzystaa.

i stracia pó3 roku na co?, co wprawny cracker z3amie w pó3 godziny ;)

gonzak

> i stracia pó3 roku na co?, co wprawny cracker z3amie w pó3 godziny ;)

oprogramowania z kluczem sa do kitu nic to nie daje - komplikuje tylko
instalacje i zlosci zwyklych uzytkownikow a kto bedzie chcial pirata i tak
bedzie mial i czy zrobisz taki czy inny klucz to i tak niepotrzebna para w
gwizdek :)

pozdrawiam
Rafal
sxat

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

geo

On May 16, 2:33 pm, Jakub Debski <debski.ja...@wp.pl> wrote:
> i stracic pól roku na cos, co wprawny cracker zlamie w pól godziny ;)

Czemu mi odpowiadasz, odpowiedz autorowi postu. Ja te "madrosci"
dokladnie znam i nie potrzebuje zadnych wyjasnien.

> Czemu mi odpowiadasz, odpowiedz autorowi postu. Ja te "m?dro?ci"
> dok3adnie znam i nie potrzebuje ?adnych wyja?nien.

Dlatego Tobie, bo proponujesz co?, co ma niewielkie znaczenie
praktyczne. Mo?na wymy?laa w3asne sposoby zabezpieczen, które bed?
banalnie proste do z3amania, a których zaimplementowanie zajmie du?o
czasu. Równie dobrze, a nawet z lepszym skutkiem mo?na u?ya który? z
zaawansowanych protektorów jak np. Themida czy Armadillo. Robi? je
ludzie maj?cy w zabezpieczeniach du?e do?wiadczenie i z3amanie nowych
to powa?ne wyzwanie.

Marcin Gabryszewski

Jakub Debski pisze:
> Równie dobrze, a nawet z lepszym skutkiem mozna uzyc którys z
> zaawansowanych protektorów jak np. Themida czy Armadillo. Robia je
> ludzie majacy w zabezpieczeniach duze doswiadczenie i zlamanie nowych to
> powazne wyzwanie.
>
> pozdrawiam
> Jakub

Ostatnio wgryzalem sie w themide bo dostalem z laba w Holandii Bifrose.aeo.
Trzeba przyznac chlopaki od themidy sie postarali.

--
Marcin Gabryszewski
G DATA Software Sp. z o.o.

Marcin Gabryszewski has brought this to us :
> Ostatnio wgryza3em sie w themide bo dosta3em z laba w Holandii Bifrose.aeo.
> Trzeba przyznaa ch3opaki od themidy sie postarali.

ano postarali sie, niestety.
Osobi?cie uwa?am, ?e protektory powinny bya zabronione. Po?ytek z nich
niewielki (kwestia czasu i motywacji a? program zostanie scrackowany),
a stanowi? chyba najwieksze wspó3cze?nie zagro?enie. Niektórych nie da
sie zdj?a ani kryptoanaliz? ani emulacj?, a ju? pojawi3o sie kilka
wirusów, które przenosi3y ze sob? publiczne protektory i zainfekowany
plik zabezpiecza3y. Je?eli tylko autorzy wirusa dostali by w swoje rece
command-line'ow? wersje takiej Themidy...

HereIAm

On Tue, 31 Mar 2009 21:35:43 -0500, "4929 Dead, 62 since 1/20/09"
<zeppp@finestplanet.com> wrote:

>You pathetic clowns can never understand that your mental illness isn't
>catching.

But I see that some of this "black culture" is being caught or
embraced by you "guilty" white liberal girly-men.