zupelne podstawy [noob]

Pawel W

5/13/2007 5:45:00 PM

witam
Posiadam stacje pogodowa ktora to zapisuje dane do pliku . (plik morzna
otworzyc np. wordpadem)

potrzebuje prosty programik ktory by odczytal okreslona linnie ( date oraz
kierunek wiatru w stopniach (w pliku to pozycja winddirection) ) i
zapisywal tylko to co znajduje sie miedzy znakami " costam " do 2 giego
pliku odzielajac zapisy znakiem ; co np minute.

Od razu zaznaczam ze zupelnie nie znam sie na programowaniu, jezeli ktos
moglby cos takiego napisac bylbym wdzieczny.
wystarczy mi kod dzialajacego programu do skompilowania.
Podejzewam ze zajmie to wam kilka minut. plik nowy ma sie znajdowac w tym
samym katalogu co plik wejsciowy. wejsciowa nazwa pliku to : currdat.lst

Wykorzystanie programu niekomercyjne na potrzeby publikacji w necie pogody z
amatorskiej stacji pogodowej.

tutaj zalaczam link do takiego pliku
http://download.yousendit.com/B7A233... 2kb

1 Answer

Klodus

Cze?a,

Dane do pliku s? dopisywane, czy nadpisywany jest plik ?
Jak ma bya zbudowany ten drugi plik ?
Podaj wiecej szczegó3ów to w wolnej chwili postaram sie pomóc.

Pozdrawiam
K.

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...