potrzebuje pomocy ... praca dyp....

screemer

5/11/2007 9:58:00 PM

Witam !
Potrzebuje szybkiej pomocy przy pracy dyplomowej - temat pracy jest
zwiazany z przetwarzaniem obrazu - konkretniej segmentacja na regiony.
Szczegoly dogadamy na privie. Jezeli ktos ma doswiadczenie w tym temacie
prosze o natychmiastowy kontakt - przez gg: 2366879 - na pewno "sie
dogadamy". Problem w tym, ze moja uczelnia (nie napisze ktora)
wyznaczyla mi temat ktory z moim kierunkiem nauki ma tyle co piernik do
wiatraka, a promotor.... heh.... tez dluga historia.

Pozdrawiam
SCRM

PS: Jestescie moja ostania deska ratunku, wiec prosze potraktowac sprawe
powaznie.