prosta aplikacja klient/serwer w C#, jaka architektura ?

razor

jestem w miare nowy w C#, wczesniej pisalem 5 lat w Javie.
mam jeszcze problem z pojeciem jaka technologia za co jest w C#
odpowiedzialna:)

Bede pisal prosta aplikacje klient/serwer, klient bedzie odpytywal
serwer uzywajac WebServices.
No i teraz, jak powinien wygladac serwer? Chcialbym zeby moje obiekty
po stronie serwera byly stanowe (przetrzymywaly w pamieci rózne dane)
Gdy publikuje WebService'y na IIS'ie (5-tce)

public class MyService : System.Web.Services.WebService
{
int globalInt = 0;

[WebMethod]
public int GetData()
{
return ++globalInt;
}
}

metoda 'GetData' w kliencie zawsze zwraca mi '1', a chcialbym zeby
wartosc ta byla zapamietywana i sie zwiekszala.
Jak podejsc do takiego zagadnienia? Mam nie uzywac IIS'a ? czy jakos
inaczej go uzyc ?

--
razor

1 Answer

balwanek

On 11 Maj, 14:56, razor <lukasz.tolwin...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> metoda 'GetData' w kliencie zawsze zwraca mi '1', a chcialbym zeby
> wartosc ta byla zapamietywana i sie zwiekszala.

Uzyj zmiennej statycznej. Zmienna ta bedzie dostepna dla wszystkich
klientów korzystajacych z tego web serwisu.

public class MyService : System.Web.Services.WebService
{
static int globalInt = 0;

[WebMethod]
public int GetData()