Asp .net i mapy cyfrowe

Piote

5/11/2007 7:52:00 AM

Cze?a.
Chcia3bym zrobia aplikacje internetow? umo?liwiaj?c? pobieranie map cyfrowych
i ich wy?wietlanie (w tym powiekszanie/pomniejszanie, przesuwanie itp.) oraz
umieszczanie w3asnych adnotacji na mapie. Czy kto? mo?e wie jak sie za takie
co? zabraa? Poszukuje jakich? SDKów do obs3ugi map cyfrowych - ale wa?ne jest
?eby by3y one ca3kowicie darmowe (wersje 30-dniowe mnie nie interesuj?).
Znacie takowe? Bede bardz wdzieczny za wszelk? pomoc, linki informacje itp.

Pozdrawiam,
Piote

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....
2 Answers

badzio

Piote napisa3(a):
> [...]
> Znacie takowe? Bede bardz wdzieczny za wszelk? pomoc, linki informacje itp.
IMHO google udostepnia za friko dostep do map cyfrowych
--
badzio

Piote

badzio <badzio@niepotrzebneskreslic.epf.pl> napisa3(a):
> IMHO google udostepnia za friko dostep do map cyfrowych

Dzieki za odpowied?.

Czy kto? zna jeszcze jakie? informacje, linki do tutoriali etc?

Pozdrawiam,
Piote

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....