Dekompilacja programu pod symbian os - czym?

lolo

Mam pewnien programik 12 kb z rozszerzeniem .sis, nie wiem nawet czy to w
javie. Jest on napisany dla symbian os ver. 7 i 8. Potrzebuje go
zdekompilowaa. Czy mogliby?cie co? poradzia czym to ugry?a? Czy istnieje
soft do dekompilacji takich programów. Czy s? jakie? emulatory symbiana, na
którym móg3bym go odpalia?.

Pozdrawiam
lolo
2 Answers

analog

lolo pisze:
> Mam pewnien programik 12 kb z rozszerzeniem .sis, nie wiem nawet czy to w
> javie.

..sis to nie program. To pakiet/archiwum (Symbian Installation Source).
W srodku siedza pliki wykonywalne ( .app jesli dobrze pamietam) plus dane
plus pare inych rzeczy (usatwienia, parametry instalacji itp).

Demkopilacja ? Bardzo watpliwe. Mozna podejrzec sobie kod arm7/arm9 .

Poszukaj narzedzia Yamgui do depakowania .sis

--
TS

http://www.datarescue.com/idabase/gallery/arm_ep...