Program Eli! Prosze o szypka pomoc!

Agatulka

5/7/2007 7:11:00 PM

Jak mam w programie Eli wykonac takie polecenie:
Dowolna liczbe x podnies do dowolnej potegi n
Bardzo prosze o szybka odpowiedz!

4 Answers

geo

On 7 Maj, 21:10, Agatulka <czatow...@poczta.onet.pl> wrote:
> Jak mam w programie Eli wykonac takie polecenie:
> Dowolna liczbe x podnies do dowolnej potegi n
> Bardzo prosze o szybka odpowiedz!

wynik <- 1
jesli n > 0, to powtarzaj n razy: wynik <- wynik razy x
inaczej powtarzaj -n razy: wynik <- wynik podzielone przez x
pisz x
zakoncz

I co w tym trudnego?

Stachu 'Dozzie' K.

On 07.05.2007, Agatulka <czatownik@poczta.onet.pl> wrote:
> Jak mam w programie Eli wykonaa takie polecenie:
> Dowoln? liczbe x podnie? do dowolnej potegi n
> Bardzo prosze o szybk? odpowied?!

Ela powinna wiedziea, w koncu to jej program.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Michal Przybylek

Agatulka napisa3(a):

> Dowoln? liczbe x podnie? do dowolnej potegi n
> Bardzo prosze o szybk? odpowied?!

To proste - wynik jest dowolny.

mp

Soltys

On 7 Maj, 21:10, Agatulka <czatow...@poczta.onet.pl> wrote:
> Jak mam w programie Eli wykonac takie polecenie:
> Dowolna liczbe x podnies do dowolnej potegi n
> Bardzo prosze o szybka odpowiedz!

Nah...
Zadanie domowego nie umie sie zrobic, co?