Program do zarzadzania projektem

ris

Szukam programu, który w za3o?eniu ma pomóc w zarz?dzaniu tworzeniem
programu. Zale?y mi na funkcjonalno?ci opisanej poni?ej:
Jest lista zadan, lista rzeczy jakie nale?y dopisaa do istniej?cego
programu. Mog? to bya zarówno jakie? drobne poprawki jak i ca3kiem nowe
funkcjonalno?ci. Liste t? mo?na edytowaa w ka?dy sposób. Dodatkowo
mo?liwo?a oznaczenia ka?dego zadania ró?nymi znacznikami i przydzielanie
zadan do poszczególnych osób.
8 Answers

gophi.at.chmurka.net

Spinacz biurowy, ris <ris22@wytnijmniegazeta.pl>!

> mo?liwo?a oznaczenia ka?dego zadania ró?nymi znacznikami i przydzielanie
> zadan do poszczególnych osób.

tutos?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.ch... * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 |ródmie?cie

Dnia Sat, 05 May 2007 13:35:36 +0200, ris napisa3(a):

> [...]
> funkcjonalno?ci. Liste t? mo?na edytowaa w ka?dy sposób. Dodatkowo
> mo?liwo?a oznaczenia ka?dego zadania ró?nymi znacznikami i przydzielanie

Z niez3ym skutkiem do podobnego celu niekiedy u?ywamy bugtrackingu www pn.
Mantis.
W niektórych zespo3ach ju? nie pracuje a Mantis tam nadal jest g3ównym
skarbcem informacji ;-)

Nie jest to idealnie sft.project management, ale:
a) bugi które trzeba poprawia s? bardzo 'naturalnie' opisane, jak to bugi.
b) feature request/idee s? mo?e nie tak naturalnie opisane, ale panowanie
jest.
Jest pewna ilosa typów, kategorii, dzia3y itd wiec jest jak oznaczaa. Bya
mo?e bedziesz musia3 co? lekko nagi?a.
Jest "pyskówka" czyli polemiki w formie komentarzy, uprawnienia i role,
powi?zania z publicznymi numerami wersji itd.

W Mantisie nie ma kalendarza w sensie planu dat na przysz3o?a, ale jest
dobra ewidencja (chronologia) po fakcie.

W ma3ych firmach/projektach (czy dwuletni projekt jest ma3y, oto jest
pytanie) nam sie to fajnie przydaje.
S? te? inne bugtrackery zale?nie od mo?liwo?ci hostowania
(Perl,Python,Java).
Aha, politycznie czasem sie mówi issue tracker ;-)

zbyszekz

On May 5, 1:35 pm, ris <r...@wytnijmniegazeta.pl> wrote:
> Witam,
> Szukam programu, który w zalozeniu ma pomóc w zarzadzaniu tworzeniem
> programu. Zalezy mi na funkcjonalnosci opisanej ponizej:
> Jest lista zadan, lista rzeczy jakie nalezy dopisac do istniejacego
> programu. Moga to byc zarówno jakies drobne poprawki jak i calkiem nowe
> funkcjonalnosci. Liste ta mozna edytowac w kazdy sposób. Dodatkowo
> mozliwosc oznaczenia kazdego zadania róznymi znacznikami i przydzielanie
> zadan do poszczególnych osób.

IBM Rational ClearQuest
wraz ze sledzeniem stanu realizacji, powiadamianiem wlasciwych osób
sterowanym dla kazdego projektu etc.

--
ZZ@private

Lukasz Zemla

ris napisa3(a):
> [...]
> funkcjonalno?ci. Liste t? mo?na edytowaa w ka?dy sposób. Dodatkowo
> mo?liwo?a oznaczenia ka?dego zadania ró?nymi znacznikami i przydzielanie

Mo?e Trac? (http://trac.edg...)
U?ywa sie w miare przyjemnie. Przydatn? cech? jest integracja z
repozytorium SVN projektu.

?ukasz "Coulomb" Zem3a

> Szukam programu, który w za3o?eniu ma pomóc w zarz?dzaniu tworzeniem
> programu.

Oprócz wymienionych powy?ej jest jeszcze Open Workbench.

Stachu 'Dozzie' K.

On 05.05.2007, ?ukasz Zem3a <coulomb@pulapka.wp.pl> wrote:
> ris napisa3(a):
>
> Mo?e Trac? (http://trac.edg...)
> U?ywa sie w miare przyjemnie. Przydatn? cech? jest integracja z
> repozytorium SVN projektu.

Pffff. Nie tylko z Subversion, ale równie? z CVS i gitem (jako pluginy),
wbudowany system wiki, wy?wietlanie raportów i timeline'ów jako CSV
i RSS, praca jako aplikacja CGI i FastCGI, ?liczny kod ?ród3owy
wspaniale daj?cy sie przerabiaa i dostosowywaa... Jedynym problemem jaki
spotkalem jest brak sensownej wspó3pracy z MySQL, ale to akurat wina
MySQL.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Dnia Sun, 6 May 2007 10:44:54 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisa3(a):

> [...]
> wspaniale daj?cy sie przerabiaa i dostosowywaa... Jedynym problemem jaki
> spotkalem jest brak sensownej wspó3pracy z MySQL, ale to akurat wina
Powiedz to na jedynie s3usznej grupie webowej ;-)
albo wyt3umacz adminowi typowego ISP.

Stachu 'Dozzie' K.

On 06.05.2007, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:
> Dnia Sun, 6 May 2007 10:44:54 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisa3(a):

> Powiedz to na jedynie s3usznej grupie webowej ;-)
> albo wyt3umacz adminowi typowego ISP.

Dlaczego t3umaczya? Poprosisz o SQLite albo PostgreSQL i po frytkach.
Je?li ISP nie dostarczy tego, to nale?y zmienia ISP, bo najwyra?niej
ma niekompetentny personel.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot