[bcb] zlece napisanie programu w C++ builder

c++

5/3/2007 1:33:00 PM

Witam, konczy mi sie termin, i do dwóch tygodni od dzisiaj musze miea
napisany program w C++ Builder, a wiem, ?e samodzielnie nie mam
najmniejszych szans ?eby sie wyrobia.

Musze miea jego pe3ne ?ród3o i dok3adnie wiedziea jak dzia3a. Musze miea te?
mo?liwo?a jego edycji (mam zainstalowany BCB 6.0, dzia3a, co? tam stara3em
sie robia, ale wci?? raczkuje).

Program wydaje sie banalnie prosty i wymaga dwóch rzeczy:
- odbierania kolejnych liczb z portu COM1 i
- rysowania wykresów (komponent VtChart) na ich podstawie

1. Na port COM1 komputera wysy3ane s? liczby z zakresu (dziesietnie od 0 do
1023).
2. Program dokonuje liniowej konwersji, tak, ?e: 0 to -5, ... , 1023 to +5
(przedzia3 od -5 do 5 - czyli 10 trzeba podzielia na 1023 poziomy, i tyle
bedzie mo?liwyh warto?ci do zaznaczenia na osi pionowej wykresu.
3. Tworzone jest równolegle 8 wykresów:

- 1 liczba odczytana z portu COM1 to 1 warto?a do zaznaczenia na wykresie nr
1
- 2 liczba odczytana z portu COM1 to 1 warto?a do zaznaczenia na wykresie nr
- 8 liczba odczytana z portu COM1 to 1 warto?a do zaznaczenia na wykresie nr
- 9 liczba odczytana z portu COM1 to 2 warto?a do zaznaczenia na wykresie nr
1
- 10 liczba odczytana z portu COM1 to 2 warto?a do zaznaczenia na wykresie
nr 2
- 16 liczba odczytana z portu COM1 to 2 warto?a do zaznaczenia na wykresie
nr 8
- 64 liczba odczytana z portu COM1 to 8 warto?a do zaznaczenia na wykresie
nr 8
- nastepnie synchronizuj?cy bit przerwy i od pocz?tku /petla/

Podsumowuj?c: po kolei tworzone jest 8 równoleg3ych wykresów z kolejnych
liczb przychodz?cych na port COM1.

Mecze sie z zastosowaniem komponentu VtChart z zak3adki ActiveX, ale jestem
bezradny jak ma3e dziecko. Nie moge znale?a literatury na temat VtChart, a
poza tym zabrak3o mi ju? czasu na samodzielne kombinowanie, dlatego jestem
gotów zap3acia za napisanie dla mnie tego programu (prosze o rozs?dn?
oferte).

Sprawa jest dla mnie pilna i wa?na. Je?li chcia3by? troche zarobia, a
czujesz, ?e temat jest prosty dla Ciebie, bardzo prosze o kontakt.

cienkizanalogu@o2.pl

c++ brought next idea :
> [...]
> mo?liwo?a jego edycji (mam zainstalowany BCB 6.0, dzia3a, co? tam stara3em

http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ#Nie_zadawaj_pyta.C5.84_.22Kto_mi_zrobi_prac.C4.99_domow.C....

Bez urazy, ale je?eli to przekracza Twoje mo?liwo?ci to kiepsko widze
dalsze studia na Elektronice i Telekomunikacji Politechniki
Wroc3awskiej... To jest naprawde bana3 w porównaniu z tym, co bedziesz
mia3 dalej.

c++

> Bez urazy, ale je?eli to przekracza Twoje mo?liwo?ci...

Zale?y jakie mo?liwo?ci masz na my?li, je?li czasowe, to z pewno?ci?
przekracza.
Du?o czasu zaj?3 mi dosya rozbudowany modu3 hardwareowy, na aplikacje
zabrak3o mi czasu.

Takie realia, przykre, ale prawdziwe.

B?d? tak mi3y, i je?eli nie potrafisz pomóc, to przynajmniej nie wkopuj
kolegi.

Dzieki serdeczne.