identyfikator: 20040501

5/2/2007 2:30:00 PM

zainstalowa3 sie Visual Express z MSDNem, ale niegdzie nie
widze tej bazy wiedzy, czy kto? mo?e mnie nakierowaa gdzie
szukaa tego helpa?
P.S. przy okazji kto? ma cracka do tego visuala? i mo?e wie
jak ?ci?gn?a instalke na dysk?

7 Answers

Tomek

identyfikator: 20040501 pisze:
> zainstalowa3 sie Visual Express z MSDNem, ale niegdzie nie widze tej
> bazy wiedzy, czy kto? mo?e mnie nakierowaa gdzie szukaa tego helpa?

próbowa3e? wcisn?a F1 przy wa3czonym IDE

> P.S. przy okazji kto? ma cracka do tego visuala? i mo?e wie jak ?ci?gn?a
> instalke na dysk?

jakiego caraca? Te teraz robi? craci do darmowego oprogramowania?

http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/...

identyfikator: 20040501

> próbowa3e? wcisn?a F1 przy wa3czonym IDE

a czy jest w którym? miejscu spis procedur pogrupowanych
tematycznie (to znaczy wed3ug funkcji któr? spe3niaj? -
chyba niejasno sie wyrazi3em)?
ogólnie to ja sobie wyobra?a3em ?e MSDN to taki tutorial, a
nie alfabetyczny spis komend i polecen...

Dnia Wed, 2 May 2007 19:35:25 +0200, identyfikator: 20040501 napisa3(a):

> ogólnie to ja sobie wyobra?a3em ?e MSDN to taki tutorial,
A ja sobie my?la3em, ?e ludzie z wyobra?ni? wymarli...

JimVonMoon

On Wed, 2 May 2007 19:35:25 +0200, "identyfikator: 20040501"
<henku@onet.eu> wrote:

>ogólnie to ja sobie wyobra?a3em ?e MSDN to taki tutorial, a
>nie alfabetyczny spis komend i polecen...

Wyglada na to, ze przesiadka z Borlanda na cos nowszego bedzie dla
Ciebie niesamowita przygoda.

--
Jakub Nowakowski
http://www.jimvo...

identyfikator: 20040501

z Wasz? pomoc? na pewno mi sie uda...

Przemyslaw Osmanski

JimVonMoon pisze:
> Wyglada na to, ze przesiadka z Borlanda na cos nowszego bedzie dla
> Ciebie niesamowita przygoda.

Znaczy sie na VB :) LOL...

pozdrawiam,
Przemek O.

PS. pokaz mi w BDS jakis tutorial...

Tomek

Przemyslaw Osmanski pisze:

> Znaczy sie na VB :) LOL...

nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Mo?esz rozwin?a.