Problem z plikiem binarnym :

PiotrD

Mam nastepujacy problem:
Na stronie ftp://ftp.emc.ncep.noaa.gov/cmb/sst... znajduja sie
pliki binarne zawierajace
dane na tempat temperatury powierzchni morz. Opis pliku znajduje sie
tutaj:
ftp://ftp.emc.ncep.noaa.gov/cmb/sst...OIv2.info.asc
Wg. niego pierwsze 8*4 bajty zawieraja informacje o dacie i faktycznie
- dostajemy dane np. 2007 4 18 2007 4 12 7. Mam natomiast inny
problem dalej mamy (360*180)4 bajtowych danych typu real. Odczytujac
kolejne 4 bajty odtrzymuje:

10111111,11100110,01100110,01100110

I nie za bardzo wiem co z tym dalej zrobic - czyli jak z tego otrzymac
wartosc real

wg. FAQ tak wyglada format pliku:

Header record: 1 4-byte fortran control word
8 4-byte integer words (Dates and index)
1 4-byte fortran control word
SST record: 1 4-byte fortran control word
360*180 4-byte real words (SST values)
1 4-byte fortran control word
Error record: 1 4-byte fortran control word
360*180 4-byte real words (relative error variance)
1 4-byte fortran control word
Ice record: 1 4-byte fortran control word
360*180 1-byte character words (Ice)
1 4-byte fortran control word

FAQ:
http://www.emc.ncep.noaa.gov/research/cmb/sst_analysi...

Wlasnie te SST mnie interesuja. Calosc probuje nabazgrac w c# jakby ktos
pytal.

Pozdrawiam
Piotr