Aplikacja borland

Ground21

4/27/2007 1:06:00 PM

Witam.
Robie ma3y programik. M. in. ma wy?wietlia w okienku zawarto?a pliku (w
postaci tabelki z kilkoma kolumnami i rozna iloscia wierszy, bo plik sie
rozrasta z czasem). Potrzebne te? bedzie filtorwanie (np. kolumna
trzecia ma sie równaa "5"). Specem od programowania to ja napewno nie
jestem :) st?d te? moje pytanie: jak najpro?ciej / jak najlepiej zrobia
to pod borlandem?
--
Ground21____________\ ground21@pocztaKROPKAfm
3 Answers

Przemyslaw Osmanski

Ground21 pisze:
> [...]
> trzecia ma sie równaa "5"). Specem od programowania to ja napewno nie
> jestem :) st?d te? moje pytanie: jak najpro?ciej / jak najlepiej zrobia

Bedzie cie?ko, bo Borland to nie taka znowu ma3a firma, robia co? pod
ni? mo?e bya k3opot. Dodatkowo nie poda3e? pod któr? placówka Borlanda...

A powaznie, Borland to firma a nie jezyk (chyba ze czego? nie wiem),
wiea z 3aski swojej u?ci?lij.

pozdrawiam,
Przemek O.

Norbert

Dnia Fri, 27 Apr 2007 15:05:39 +0200, Ground21 napisa3(a):

> jak najlepiej zrobia to pod borlandem?

Watpie, by Borland chcial bys to pod nim robil ;-)

pozdrawiam
Norbert

ps. popraw pytanie

Ground21

Przemyslaw Osmanski pisze:

> [...]
> ni? mo?e bya k3opot. Dodatkowo nie poda3e? pod któr? placówka Borlanda...
>
> A powaznie, Borland to firma a nie jezyk (chyba ze czego? nie wiem),

;)
kurcze... no rzeczywi?cie troche sie zagalopowa3em.
programik jest w c++ (mam tam jak?s klase, metody).
a to wszystko klepie w borland builder 6 c++ personal.

--
Ground21____________\ ground21@pocztaKROPKAfm