assembler i Delphi

Slaydzik

4/26/2007 1:35:00 PM

Witam!

Mam taka procedurke i chcial bym ja przeksztalcic z delphi'ego na
assemblera
tylko nie wiem jak bo assemblera nie znam i wlasnie prosze was o pomoc
w tej sprawie o to ta procedurka

var
WindowRgn,RowRgn,SpanRgn: HRGN;
row, col: integer;
x1,x2: integer;

procedure AddRgn;
begin
SpanRgn := CreateRectRgn(x1,row,x2,row+1);
CombineRgn(RowRgn, RowRgn, SpanRgn, RGN_OR);
DeleteObject(SpanRgn);
x1:=-1;
end;
begin
WindowRgn := CreateRectRgn(0,0,0,0);
for row := 0 to height-1 do
begin
RowRgn := CreateRectRgn(0,row,0,row);
x1:=-1;

for col:=0 to width-1 do
begin
x2:=col+1;
if canvas.Pixels[col, row]<>FTransparentColor then
begin
if x1=-1 then
x1:=col;
end
else
begin
if x1<>-1 then
AddRgn;
end;
end;

if x1<>-1 then
AddRgn;
CombineRgn(WindowRgn, WindowRgn, RowRgn, RGN_OR);
DeleteObject(RowRgn);
end;
SetWindowRgn(Handle,WindowRgn,true);
end;

Slaydzik@gmail.com wrote on 26. 4. 2007 :
> Mam taka procedurke i chcial bym ja przekszta3cia z delphi'ego na
> assemblera

po co?
Nawet jak kto? by to przerobi3 to i tak by? nie wiedzia3 jak u?ya...

> tylko nie wiem jak bo assemblera nie znam

wiec do ksi??ek.

zbyszekz

On Apr 26, 3:35 pm, Slayd...@gmail.com wrote:
> Witam!
>
> Mam taka procedurke i chcial bym ja przeksztalcic z delphi'ego na
> assemblera

Po wpisaniu tego kodu w pierwszej linii ustaw brakepoint nacisnij run.
Po zatrzymaniu otwórz okno CPU i objerzyj ten kod w assemblerze.

--
ZZ@private