Systemy agentowe.

walec-51

4/25/2007 7:42:00 PM

Witam.

Czy ktoÅ? mógÅ?by mi poleciÄ? jakiÅ? dobry wzorzec projektowy lub framework'a w
Javie do tworzenia systemów agentowych (maÅ?ej skali) ?

--
walec-51

Jabber: walec51@jabber.com
GG: 9008212
2 Answers

A.L.

On Wed, 25 Apr 2007 21:41:47 +0200, walec51 <walec51@o2.pl> wrote:

>Witam.
>
>Czy kto? móg3by mi polecia jaki? dobry wzorzec projektowy lub framework'a w
>Javie do tworzenia systemów agentowych (ma3ej skali) ?

aglets na przyklad...

A.L.

dyk

On 25 Kwi, 21:41, walec51 <wale...@o2.pl> wrote:
> Witam.
>
> Czy ktos móglby mi polecic jakis dobry wzorzec projektowy lub framework'a w
> Javie do tworzenia systemów agentowych (malej skali) ?

Polecam JADE http://jade....
Regularnie, raz do roku wydaja nowa wersje. Projekt zyje, ma dobra
dokumentacje i przyklady.

--
dyk