czy da sie to rozpoznac

gonzak

4/25/2007 10:47:00 AM

mam taki problem
czy istenieje mozliwosc rozpoznania czy ma byc w czy we
potrzebujue to okreslic poniewaz musze rozpoznac czy ma byc _w_ Warszawie,
czy np _we_ Wroc3awiu a chcialbym to jakos z automatyzowac (?enskie formy
:()

pozdrawiam
Rafal

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

30 Answers

Zbyszek Malec

Dnia 25 Apr 2007 12:47:01 +0200, Rafal sxat napisa3(a):

A nie mo?esz daa "w mie?cie Warszawa"?

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@chrome.pl

gonzak

> A nie mo¿esz daæ "w mie¶cie Warszawa"?

nie da rady , byl taki pomysl i upad³ bo w tym miejscu moze byc nazwa wsi
etc...

pozdrawiam
Rafal

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 25-04-2007, sro o godzinie 13:14 +0200, Rafal (sxat) napisal(a):

> nie da rady , byl taki pomysl i upadl bo w tym miejscu moze byc nazwa wsi
> etc...

To „w miejscowosci Warszawa” albo lepiej tak przeformulowac zdanie, zeby
nie bylo potrzeby uzywania takiej formy. Chocby „miejsce czegostam:
Warszawa”.

Automatyczna odmiana nazw miejscowosci wymagalaby bazy danych
konkretnych miejscowosci, przynajmniej niektórych. Nie zawsze da sie to
wyliczyc algorytmicznie na podstawie samego zapisu nazwy w mianowniku.
Automatyczne rozpoznanie miedzy „w” a „we” i tak nie wystarczy.

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

gonzak

>yliczyæ algorytmicznie na podstawie samego zapisu nazwy w mianowniku.
>Automatyczne rozpoznanie miêdzy "w" a "we" i tak nie wystarczy.

nie ma nawet mozliwosci rozpoznac kiedy jest w a kiedy we a takich pozycji
mozliwosci jest okolo 90 000 - tyle ma pelna baza adresowa wiec tak
funkcjonalnosc jest w fazie upadku :/ - zostaje reka

pozdrawiam
Rafal

Maciej Pilichowski

On Wed, 25 Apr 2007 23:58:03 +0200, "Rafal \(sxat\)" <gonzak@op.pl>
wrote:

>nie ma nawet mozliwosci rozpoznac kiedy jest w a kiedy we

Dosc dziwne -- w+spogloska nie wystarczy?

milego dnia, hej
--
Maciej "MACiAS" Pilichowski http://bantu.fm.i...

Stachu 'Dozzie' K.

On 26.04.2007, Maciej Pilichowski <bantu@SKASUJTOpoczta.FM> wrote:

> Dosc dziwne -- w+spogloska nie wystarczy?

W Wroc3awiu, w W3oszczowej, we Olsztynie...
Pewnie ?e wystarczy.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Jedrzej Dudkiewicz

> W Wroc3awiu, w W3oszczowej, we Olsztynie...
> Pewnie ?e wystarczy.

Wydaje mi sie, ?e chodzi3o bardziej o W + spó3g3oska w nazwie miasta, tak
wiec:

we Wroc3awiu, we W3oszczowej, w Olsztynie.

JD

badzio

Patrze, patrze a tu Jedrzej Dudkiewicz porozsypywal nastepujace haczki:
> Wydaje mi sie, ?e chodzi3o bardziej o W + spó3g3oska w nazwie miasta, tak
> wiec:
> we Wroc3awiu, we W3oszczowej, w Olsztynie.
w Gdansku, w Gdyni
--
badzio

Jedrzej Dudkiewicz

> Patrze, patrze a tu Jedrzej Dudkiewicz porozsypywal nastepujace haczki:
> w Gdansku, w Gdyni

Na jak? litere zaczynaj? sie nazwy Wroc3aw i W3oszczowa? Co jest po
pierwszej literze w tych nazwach? Spó3g3oska? Czy Gdansk i Gdynia aby na
pewno zaczynaj? sie na 'W'?

JD

Dnia Thu, 26 Apr 2007 13:59:31 +0200, badzio napisa3(a):

> Patrze, patrze a tu Jedrzej Dudkiewicz porozsypywal nastepujace haczki:
> w Gdansku, w Gdyni

Nie pro?ciej algorytm ucz?cy sie (od usera) ?
Przy pierwszym u?yciu miejscowo?ci popup na ekran itd...