Dokumentacja techniczna - co powinna zawierac

Tomasz Wronski

Bardzo prosze o informacje co powinna zawierac dokumentacja techniczna
programu.
Co powinna zawierac i jaka powinna miec strukture,
czy jest jakas norma, ktora to opisuje ?

Chodzi mi o stworzenie takiej dokumentacji, ktora po przekazaniu
jej innej osobie, pozwoli tej osobie na kontunuowanie pracy nad
wprowadzaniem modyfikacji do programu.

Z gory dziekuje za pomoc.

3 Answers

Tomek

najlepiej to chyba zapoznaa sie z jakim? podrecznikiem do in?ynierii
oprogramowania. Tam powinno sie wszystko znale?a.

pdemb

"Tomasz Wronski" <tomaszwronski@poczta.onet.pl> writes:

> [...]
> techniczna programu.
> Co powinna zawierac i jaka powinna miec strukture,
> czy jest jakas norma, ktora to opisuje ?

Mo?e IEEE 1016-1998: IEEE Recommended Practice for Software Design
Descriptions.

> Chodzi mi o stworzenie takiej dokumentacji, ktora po przekazaniu
> jej innej osobie, pozwoli tej osobie na kontunuowanie pracy nad
> wprowadzaniem modyfikacji do programu.

Czyli dokumentacja techniczna projektu.

--
http://www.piotr.dembin...

pdemb

Tomek <tomasz_pycia@vp.pl> writes:

> najlepiej to chyba zapoznaa sie z jakim? podrecznikiem do in?ynierii
> oprogramowania. Tam powinno sie wszystko znale?a.

ISO/IEC TR 19759:2005(E) Software Engineering -- Guide to the Software
Engineering Body of Knowledge.