Pytanie o wersjonowanie za pomoca SVN...

Dominik Tyniw

Mam ma3y problem, który nie wiem jak porz?dnie rozwi?zaa. Mam
zainstalowany TortoiseSVN na Windowsie, repozytorium jest przechowywane
lokalnie na dysku.

Nie wiem jak? stworzya strukture repozytoriów, czy mo?e jedno
repozytorium, ?eby osi?gn?c nastepuj?ca rzecz.

Na ten moment sytuacja wyglada tak:
1. Mam pewien projekt PROJEKT1, z projektu wydzieli3em kod, z ktorego
stworzylem kilka malych bibliotek, z zamiarem ponowengo ich uzycia w
kolejnych projektach. Biblioteki sa przechowywane w katalogach
podrzednych w stosunku do katalogu PROJEKTU1. Kazda biblioteka (jest ich
ok. 5) jest wersjonowana i ma wlasne repozytorium. PROJEKT1 nie jest
wersjonowany

2. Czesc bibliotek uzywam w kolejnych projektach: PROJEKT2, PROJEKT3.
Najczesciej wlasnie podczas pisania kolejnych projektow, rozbudowuje
funkcjonalnosc bibliotek.

3. Na ten moment nie wersjonuje calych projektow, bo wtedy "trace"
wersjonowanie bibliotek. Jak to rozwiazac? Chcialbym wersjonowac cale
projekty (jedno polecenie i otrzymuje wersje projektu z bibliotekami)
jak i same biblioteki (bo tak naprawde sa niezalezne od projektow). Jaka
powinna bys struktura repozytorium (kilka repos, jedno???)

Z gory dziekuja za pomysly i sugestie.
2 Answers

Damian 'legion' Szuberski

On 2007-04-14, Dominik Tyniw wrote:
> [...]
> jak i same biblioteki (bo tak naprawde sa niezalezne od projektow). Jaka
> powinna bys struktura repozytorium (kilka repos, jedno???)
Za3ó? osobne repozytoria do bibliotek i projektów. Jak sam widzisz nie
mog? stanowia ca3o?ci.

--
Damian Szuberski

Dominik Tyniw

> Za3ó? osobne repozytoria do bibliotek i projektów. Jak sam widzisz nie
> mog? stanowia ca3o?ci.

Juz znalazlem odpowiedz: nalezy nadac odpowiednia wartosc atrybutowi
svn:externals w folderze projektu