socket serwer w C# - jaka architektura

question

4/13/2007 7:05:00 PM

witam,

jak najlepiej zaimplementowac aplikacje serwerowa (.NET C#), w której
kazde polaczenie bedzie obslugiwac jakis tam sekwencyjny protokól
komunikacyjny (pytanie - odpowiedz; zmienne sesji) ?

najprosciej byloby tworzyc osobny watek dla kazde nowe polaczenie.
czy 'Winda' dobrze zniesie sytuacje, kiedy bedzie np: 200 polaczen?
na ile jest to skalowalne rozwiazanie?

sa ponoc jeszcze technologie typu Thread Pool oraz "Completion Ports".
czy ktos ma z tym doswiadczenie?

pozdr,

Artur

"question" <nospam-noemail-question@poczta.wp.pl> wrote in message news:evokes$jor$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> na ile jest to skalowalne rozwiazanie?
>
> sa ponoc jeszcze technologie typu Thread Pool oraz "Completion Ports".

Tylko Thready na ThreadPool. A wogole to daleka droga przed toba.)
Winda swietnie znosi nawet kilkanascie 1000 polaczen.)
Musisz miec tylko dobry proc i ram.
Sprawdzalem.

Artur

Bronek Kozicki

Artur wrote:
> Winda swietnie znosi nawet kilkanascie 1000 polaczen.)

Najbardziej skalowalny mechanizm obs3ugi socketów w Windows to
completion ports, tylko nie wiem czy osi1galny z C# . Zaczecie od
ThreadPool to dobry kierunek.

B.

--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.