Stan wiedzy wykladowców :

buha

4/13/2007 10:30:00 AM

Pytania zadane przy obronie pracy in?ynierskiej przez pana z tytu3em "dr hab.":
1 "Opisac programowanie dynamiczne"
2 "Rodzaje diagramów klas"

Jakie? wnioski?

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....
11 Answers

Darek

U¿ytkownik " buha" <buhaha23@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Pytania zadane przy obronie pracy in¿ynierskiej przez pana z tytu³em "dr
hab.":
> 1 "Opisac programowanie dynamiczne"
> 2 "Rodzaje diagramów klas"
>
> Jakie¶ wnioski?

Ale, ¿e co - za ³atwe?
Tak to ju¿ jest na obronie prac dyplomowych - a to tylko in¿ynierska, na mgr
bêdzie jeszcze fajniej

Rob Wolfe

buha napisal(a):
> Pytania zadane przy obronie pracy inzynierskiej przez pana z tytulem "dr hab.":
> 1 "Opisac programowanie dynamiczne"
> 2 "Rodzaje diagramów klas"
>
> Jakies wnioski?

Pierwsze jest proste:
programowanie dynamiczne = zawalony termin + duza ilosc kawy

--
pozdrawiam
Rob

mhulboj

On 13 Kwi, 12:29, " buha" <buhah...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Pytania zadane przy obronie pracy inzynierskiej przez pana z tytulem "dr hab.":
> 1 "Opisac programowanie dynamiczne"
> 2 "Rodzaje diagramów klas"
>
> Jakies wnioski?

Proste - ale przeciez to praca inzynierska. Ale nie wiemy jaki
kierunek/specjalnosc/uczelnia. Moze stwierdzil, ze nie bedzie meczyc?

MH

Sebastian Kaliszewski

buha wrote:
> Pytania zadane przy obronie pracy in?ynierskiej przez pana z tytu3em "dr hab.":
> 1 "Opisac programowanie dynamiczne"
> 2 "Rodzaje diagramów klas"
>
> Jakie? wnioski?

Powinien zadaa trudniejsze i oblaa pana wszechwiedz?cego prawie-in?yniera :)

Sebastian Kaliszewski

Sebastian Kaliszewski wrote:

> Powinien zadaa trudniejsze i oblaa pana wszechwiedz?cego
> prawie-in?yniera :)

BTW. ja bym tobie nie da3 bo masz k3opoty z logik? na podstawowym
poziomie... Co ma trudno?a zadawanych pytan do stanu wiedzy egzaminatora?

\SK

rysik

U¿ytkownik " buha" <buhaha23@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Pytania zadane przy obronie pracy in¿ynierskiej przez pana z tytu³em "dr
> [...]

Ja na swojej magisterce mia³em pytania proste, ¿e a¿ wstyd, a zadawali je
ludzie reprezentuj±cy przyzwoity poziom naukowy. Znajomi z wydzia³u maj±
podobne do¶wiadczenia. Btw, to poziom egzaminu magisterskiego albo
inzynierskiego to znacznie poni¿ej wiedzy pracownika naukowego. Facet zrobi³
ci uprzejmo¶æ a ty go jeszcze wy¶miewasz na listach dyskusyjnych. Przykre.

Sebastian Kaliszewski

rysik wrote:
> Ja na swojej magisterce mia3em pytania proste, ?e a? wstyd, a zadawali je
> ludzie reprezentuj?cy przyzwoity poziom naukowy. Znajomi z wydzia3u maj?
> podobne do?wiadczenia. Btw, to poziom egzaminu magisterskiego albo
> inzynierskiego to znacznie poni?ej wiedzy pracownika naukowego. Facet zrobi3
> ci uprzejmo?a

Widaa nie powinien. Kaza3by mu zrobia dowód twierdzenia Stokesa (w koncu to
pierwsze lata, a sama zasada twierdzenia ca3kiem prosta i intuicyjna) i
mia3by ubaw.

> a ty go jeszcze wy?miewasz na listach dyskusyjnych. Przykre.

Ba, na wielu uczelniach s? wprost wymienione zagadnienia które nale?y
opanowaa na egzamin.

pzdr
\SK

Tomek

rysik napisa3(a):

> [...]
> ci uprzejmo?a a ty go jeszcze wy?miewasz na listach dyskusyjnych. Przykre.

?ycie zweryfikuje jego wiedze i wtedy sie okarze co tak naprawde jest wart.

Jacek Pietraszek

buha <buhaha23@gazeta.skasuj-to.pl> napisal:
> Pytania zadane przy obronie pracy in¿ynierskiej przez pana z tytu³em "dr hab.":
> 1 "Opisac programowanie dynamiczne"
> 2 "Rodzaje diagramów klas"
> Jakie wnioski?

Egzaminator ratuje dupe kiepskiego prawie-inzyniera.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Grzegorz Niemirowski

Tomek <tomasz_pycia@vp.pl> napisa3(a):
> ?ycie zweryfikuje jego wiedze i wtedy sie okarze co tak naprawde jest
> wart.

S3ownik ortograficzny tak?e weryfikuje wiele rzeczy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...