Szukam firmy programistycznej

kulek

4/12/2007 7:57:00 AM

Szukam firmy, która ma wolne zasoby na pisanie oprogramowania, a nie ma
pomys3u. Chodzi o aplikacje pracuj?c? w sieci.
19 Answers

Johnny

Dnia Thu, 12 Apr 2007 09:57:24 +0200, kulek napisa3(a):

> Szukam firmy, która ma wolne zasoby na pisanie oprogramowania, a nie ma
> pomys3u. Chodzi o aplikacje pracuj?c? w sieci.

pzdr
Johnny

zbyszekz

On Apr 12, 9:57 am, kulek <kulu...@poczta.onet.pl> wrote:
> Szukam firmy, która ma wolne zasoby na pisanie oprogramowania, a nie ma
> pomyslu. Chodzi o aplikacje pracujaca w sieci.

No to moja odpada, nasze zasoby sa szybkie ;-)

--
ZZ@private

Kmail

> Szukam firmy, która ma wolne zasoby na pisanie oprogramowania, a nie ma
> pomys³u. Chodzi o aplikacjê pracuj±c± w sieci.

Ile p³acisz ?

kulek wrote :
> Szukam firmy, która ma wolne zasoby na pisanie oprogramowania, a nie ma
> pomys3u. Chodzi o aplikacje pracuj?c? w sieci.

Napisz tu dok3adniej o jaki projekt chodzi.
Obiecuje, ?e nikomu nie powiem... :P

Grzegorz Niemirowski

Johnny <moja_ocena@gazeta.pl> napisa3(a):

Redmond je?li ju? ;)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...

Johnny

Dnia Thu, 12 Apr 2007 13:14:27 +0200, Grzegorz Niemirowski napisa3(a):

> Redmond je?li ju? ;)

Ech, zobaczylem juz po sendzie i liczylem, ze nikt nie zwroci uwagi ;-)

pzdr
Johnny

Tomek

Johnny napisa3(a):

> Ech, zobaczylem juz po sendzie i liczylem, ze nikt nie zwroci uwagi ;-)

po czym? widze ?e Ponglish zatacza coraz wieksze kregi.

Johnny

Dnia Thu, 12 Apr 2007 13:53:19 +0200, Tomek napisa3(a):

> po czym? widze ?e Ponglish zatacza coraz wieksze kregi.

A to dlatego, ze zawsze w porze lanczu odpalam bro3sera i do bolu klikam po
interfejsach obcojezycznych sajtow ;-P

pzdr
Johnny

Przemyslaw Osmanski

Tomek napisa3(a):
> Johnny napisa3(a):

> po czym? widze ?e Ponglish zatacza coraz wieksze kregi.

Hmmm... czasami lepsze to niz: Manipulator Sto3oKuloToczny (czytaj
myszka). :)

pozdrawiam,
Przemek O.

Tomek

Przemyslaw Osmanski napisa3(a):

> Hmmm... czasami lepsze to niz: Manipulator Sto3oKuloToczny (czytaj
> myszka). :)

np w ksi??ka o windowsie " robimy dwumlask manipulator sto3okulotoczny
na ikonce " ( ewidentnie ta ikonka tu nie pasuje - mo?e kto? co?
wymy?li ? )