Konkurs algorymiczny

Marcin

10 kwietnia na 99% rusza konkurs algorytmiczny,
ktorego wspolorganizatorem byl UW. Niestety
gdzies mi wsiakl link do niego i nie moge go
teraz znalesc. Moze ktos wie jaki
jest adres strony konkursu i moze
go podac na grupie?

Pozdrawiam,
Marcin

7 Answers

Lukasz Madrzycki

Dnia 09.04.2007 Marcin <keinmail@keinspam.de> napisaÅ?/a:
> 10 kwietnia na 99% rusza konkurs algorytmiczny,
> ktorego wspolorganizatorem byl UW. Niestety
> gdzies mi wsiakl link do niego i nie moge go
> teraz znalesc. Moze ktos wie jaki
stary, nie wróżÄ? Ci miejsca w pierszej dziesiÄ?tce jak masz problem z
interfejsem googla...

http://www.google.pl/search?q=konkurs+algorytmy+uniwersytet+...
pierwsze trafienie

luk

Kamil Burzynski

On Tue, 10 Apr 2007 00:24:58 +0000 (UTC)
Łukasz MÄ?drzycki <uksza@_nie_spamuj_wp.pl> wrote:

> Dnia 09.04.2007 Marcin <keinmail@keinspam.de> napisaÅ?/a:
> stary, nie wróżÄ? Ci miejsca w pierszej dziesiÄ?tce jak masz problem z
> [...]

I tak sie rodza nowe zawody.. az sie prosi aby sie zajac platnym
wyszukiwaniem.. ktos czegos nie wie, i placi Tobie zebys sie
dowiedzial.. a Ty stawiasz automat ktory odsyla mu pierwszy wynik z
googla wraz z rachunkiem ;)

--
Best regards from
Kamil Burzynski

Tomek

Kamil Burzynski napisaÅ?(a):

> [...]
> wyszukiwaniem.. ktos czegos nie wie, i placi Tobie zebys sie
> dowiedzial.. a Ty stawiasz automat ktory odsyla mu pierwszy wynik z

ale coÅ? takiego już jest i ma nawet swojÄ? nazwÄ?, ale jakÄ? to już se
musisz znaleźÄ? na Google :P

blooregard

http://www.konk...

tak nie prosciej , Panowie ?

rodzi sie nowa religia, której Bogiem jest Google...

>Pozdrawiam,
>Marcin

pozdrawiam tez i zycze powodzenia :)))

blooregard

Grzegorz Niemirowski

blooregard <bloo@onet.eu> napisa3(a):

Ju? sie narodzi3a: http://www.thechurchofg...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...

edx

?ukasz M?drzycki napisa3(a):
> Dnia 09.04.2007 Marcin <keinmail@keinspam.de> napisa3/a:
> stary, nie

wró?e

Stary, jak u?ywasz UTF-8 to nie wstawiaj do nag3ówka 8859-1.
A czy przypadkiem etykieta Usenet-u nie zaleca dla jezyka polskiego 8859-2?

pozdrawiam,
Edward

Ci miejsca w pierszej dziesi?tce jak masz problem z
> interfejsem googla...
>
> http://www.google.pl/search?q=konkurs+algorytmy+uniwersytet+...
> pierwsze trafienie
>
> luk

Tomek

edx napisa3(a):

> A czy przypadkiem etykieta Usenet-u nie zaleca dla jezyka polskiego 8859-2?

nie.