Zle dzialanie programu.

kacperz1

4/9/2007 2:44:00 PM

Witam. Pozwolilem zamiescic tutaj krótki kod który ma za zadanie
sprawdzac czy w danym katalogu istnieje dany plik. Lecz gdy testuje
dany kod i nie mam danego pliku w danym katalogu, pokazuje mi
informacje ze ów plik istnieje.

------------------
bool jest = true;

if("bin/SH.exe")
{
jest = true;
}
else
{
jest = false;
}

if(jest=true) MessageBox(0, "jest", "",MB_OK);
if(jest=false) MessageBox(0, "nie ma", "", MB_OK);

slomek

Dnia Mon, 09 Apr 2007 07:43:51 -0700, kacperz1 napisaÅ?(a):

> [...]
> dany kod i nie mam danego pliku w danym katalogu, pokazuje mi
> informacje że ów plik istnieje.
>
> ------------------
> bool jest = true;
>
> if("bin/SH.exe")
> {
> jest = true;
> }
> else
> {
> jest = false;
> }
>
> if(jest=true) MessageBox(0, "jest", "",MB_OK);
> if(jest=false) MessageBox(0, "nie ma", "", MB_OK);

A co to za jÄ?zyk programowania? ;)

kacperz1

Tak myslalem, cos z moim stylem programowania.

Jezyk którym próbowalem napisac to c++. Nie podobny? :-)

slomek

Dnia Mon, 09 Apr 2007 07:52:00 -0700, kacperz1 napisaÅ?(a):

> JÄ?zyk którym próbowaÅ?em napisaÄ? to c++. Nie podobny? :-)
Wykapany wrÄ?cz c++ ;)

kacperz1

Jezeli twierdzisz ze mój styl pisania jest wykapany, i jezeli masz
racje to kiedys pracy nie znajde bo mnie nigdzie nie przyjma.
Jak powinienem zmienic styl pisania i na jaki. Jakis przyklad?

SOCAR

Dnia 9 Apr 2007 07:43:51 -0700, kacperz1@gazeta.pl napisa3(a):

Google zamkneli ?
http://www.computing.net/programming/wwwboard/forum/...

--
SOCAR

kacperz1

Dzieki, jakimi slowami kluczowymi znalazles ten adres?
PS. Dajcie przyklad stylu prawidlowego programowania do jakiego
powinienem sie przystosowac.

SOCAR

Dnia 9 Apr 2007 08:45:11 -0700, kacperz1@gazeta.pl napisa3(a):

> Dzieki, jakimi slowami kluczowymi znalazles ten adres?

C++ file exist

> PS. Dajcie przyklad stylu prawidlowego programowania do jakiego
> powinienem sie przystosowac.

Mo?e czas na zakup jakiejkolwiek podstawowej literatury (vide: ksi?zki)?
W wiekszo?ci z nich jest opisane, co jak i gdzie.

--
SOCAR

kacperz1

Eeh, mam jedna: C++ dla kazdego

slomek

Dnia Mon, 09 Apr 2007 08:19:46 -0700, kacperz1 napisaÅ?(a):

> Jeżeli twierdzisz że mój styl pisania jest wykapany, i jeżeli masz
> racjÄ? to kiedyÅ? pracy nie znajde bo mnie nigdzie nie przyjmÄ?.
> Jak powinienem zmieniÄ? styl pisania i na jaki. JakiÅ? przykÅ?ad?

Wykapany=b.podobny (jak "wykapany tata") ;)
Nie jestem zawodowym programistÄ? (jestem robotykiem) wiÄ?c nie chcÄ? siÄ?
specjalnie wypowiadaÄ? na temat stylu pisania, ale dlaczego zamiast dwa
razy sprawdzaÄ? to samo nie napiszesz:

if("bin/SH.exe")
MessageBox(0, "jest", "",MB_OK);
else
MessageBox(0, "nie ma", "", MB_OK);

Pozdrawiam :)

Dnia 9 Apr 2007 08:59:18 -0700, kacperz1@gazeta.pl napisa3(a):

> Eeh, mam jedn?: C++ dla ka?dego

To widze, ?e nawet jej nie otworzy3e? (powiedzia3 w sekrecie mi to twój
'if')
Be3kot.