loga net javy oracle etc. na wlasnej stronie

Krzystof

4/8/2007 8:56:00 PM

czesc

takie pytanie ogolne, przepraszam jesli jest lepsza grupa na zadanie tego
typu pytania. Czy mozna na stronie firmowej, np w dziale wykorzystywane
technologie legalnie umiescic sobie loga .Net Javy, Oracle i np Hibernate,
JBoss,
etc .. i innych technologii ?

dziekuje za wszelkie wskazowki
pozdrawiam
Lukasz

57 Answers

Stachu 'Dozzie' K.

On 08.04.2007, Lukasz <kocureekKEINESPAM@interia.pl> wrote:
> [...]
> technologie legalnie umiescic sobie loga .Net Javy, Oracle i np Hibernate,

Znaczy jeszcze technologii Linux, Windows albo Solaris, technologii
HTTP, technologii TCP, technologii IP, technologii x86/x86_64/SPARC,
technologii PCI, technologii Visual Studio, technologii C#, Visual Basic
i managed C++?

Co ty tak z tymi technologiami? A usenet przegl?dasz w technologii
Outlook Express, prawdopodobnie zreszt? nieskonfigurowanej?

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Krzystof

Jombre, swieta s± idze se jakis swiateczny film w telewizji obejrzyj.
tak, moj a³tluk nie umi odpisywaæ pod postami, umi jeno nad :]
tez mnie czasami drazni naduzywanie slowa technologia, nie mniej jednak...

> [...]

On 08.04.2007, Lukasz <kocureekKEINESPAM@interia.pl> wrote:
> Jombre, swieta s? idze se jakis swiateczny film w telewizji obejrzyj.

Pewnie "Kevin sam w Nowym Jorku" albo "Prawdziwe ?ycie Jezusa
Chrystusa". Ile razy mo?na to samo? No chyba ?e ciebie to a? tak
interesuje. Wole przeczytaa dobre opowiadanie.

> tak, moj a3tluk nie umi odpisywaa pod postami, umi jeno nad :]
> tez mnie czasami drazni naduzywanie slowa technologia, nie mniej jednak...

"Niemniej".

A stawianie w jednym szeregu jezyka programowania, frameworka, firmy,
biblioteki i serwera aplikacji nazywaj?c wszystko tym samym s3owem
"technologia" (jakby Oracle albo JBoss by3y _metod?_ wytwarzania
_czegokolwiek_) to jawne nadu?ycie.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Krzystof

> Pewnie "Kevin sam w Nowym Jorku" albo "Prawdziwe ¿ycie Jezusa
> Chrystusa". Ile razy mo¿na to samo? No chyba ¿e ciebie to a¿ tak
> interesuje. Wolê przeczytaæ dobre opowiadanie.

to ty czytaj sobie te dobre opowiadania, zamiast moich postow :>

> "Niemniej".

okok.

> A stawianie w jednym szeregu jêzyka programowania, frameworka, firmy,
> biblioteki i serwera aplikacji nazywaj±c wszystko tym samym s³owem
> "technologia" (jakby Oracle albo JBoss by³y _metod±_ wytwarzania
> _czegokolwiek_) to jawne nadu¿ycie.

mozna i z tym by polemizowac.
w ten sposób mo¿na krócej wyraziæ zapytanie, ale rozumiem ze takiemu
galahadowi walczacemu o czystosc jezyka i sposobow wyslawiania sie
bardziej odpowiada rozbudowany sposob.

Khorne

Dnia Sun, 08 Apr 2007 22:55:47 +0200, Lukasz napisa3(a):
> [...]
> tego typu pytania. Czy mozna na stronie firmowej, np w dziale
> wykorzystywane technologie legalnie umiescic sobie loga .Net Javy,

IANAL, ale wydaje mi sie, ze mozna, z klauzula ze "znaki towarowe sa
wlasnoscia blablabla".

NTG -> pl.soc.prawo

--
Micha3 'Khorne' Rzechonek
http://khorne...

Deirdre Sholto Douglas

Ray OHara wrote:

> [...]

Who, no doubt, is the person who determined "My Pet Goat"
suitable for his reading level.

Deirdre

________________
Give 'em books and all they do is eat the pages.

La N

Cory? Didn't you say Paul was dead?

- nilita

Ray O'Hara

"EX_OWM" <allthespamyoulike@gmail.com> wrote in message

> Your attacks on others for telling lies might have a bit more credibility
> when you stop telling lies yourself.

look up Boehner on the Stumilus. on Fox and in Congress he was against and
has said it didn't work
but then back home in Ohio he wrote :
"I'm pleased that federal officials stepped in to order Ohio to use all of
its construction dollars for shovel-ready projects that will create
much-needed jobs" hmmm.

but you clearly are fooled. but then didn't you defend the pedophiles?

Cory Bhreckan

On 06/04/2010 02:56 PM, La N wrote:
> Cory? Didn't you say Paul was dead?
>
> - nilita

He's really Pete Best.

--
"For the stronger we our houses do build,
The less chance we have of being killed." - William Topaz McGonagall

Jeffrey Hamilton

Not Stuart Sutcliffe ? <g>

cheers.....Jeff