Asp Forum
 Home | Login | Register | Search

Damian

4/5/2007 4:08:00 AM

Witam serdecznie
Zastanawiam sie czy istnieje program do segregowania mp3 na dysku a
dokladniej

mam w jednym katalogu wszystkie mp3 totalny balagan
chcialbym zeby jakis program odczytal IDTAGi z plikow mp3 stworzyl na tej
podstawie katalogi o nazwie artysty i podakatlogi np album i przeniosl tam
odpowiednie mptrojki
jezeli jest juz taki program to prosze o nazwe a jezeli nie ma to moze ktos
podjal by sie wyzwania :)
ja nie znam sie za bardzo na programowaniu a przydal by sie taki program
mysle ze nie tylko mnie :)

pozdrawiam

1 Answer

geo