konkurs Mistrz .NET

PioM

Bralem udzial w konkursie trwajacym od 13.00-15.00.
Zostalem rozlaczony po 1 godzinie. To nie powazne zachowanie..
Mialem taktyke na 2 godziny. Mogla byc informacja o tym wczesniej.

Pozdrawiam
Piotr Marasz

4 Answers

badzio

Patrze, patrze a tu PioM porozsypywal nastepujace haczki:
> Bralem udzial w konkursie trwajacym od 13.00-15.00.
Super.
> Zostalem rozlaczony po 1 godzinie. To nie powazne zachowanie..
Az godzine z Toba wytrzymali? Niepowazne (nie z przymiotnikami...) to
jest Twoje zachowanie
> Mialem taktyke na 2 godziny. Mogla byc informacja o tym wczesniej.
Mogles napisac te zale do organizatorow konkursu a nie na grupe
--
badzio

PioM

> Patrze, patrze a tu PioM porozsypywal nastepujace haczki:
> Super.
> Az godzine z Toba wytrzymali? Niepowazne (nie z przymiotnikami...) to jest
> Twoje zachowanie

Nie sadze. Dobrze mi szlo :-(.

> Mogles napisac te zale do organizatorow konkursu a nie na grupe

Chcialem ich troche potepic... :-)

> --
> badzio

janusz@fajny.adres.to

PioM napisa3:

> Chcialem ich troche potepic... :-)

Do tego to s3u?y pl.pregierz

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

pw

On 3 Kwi, 16:39, "jan...@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvb...@cbpmgn.barg.cy> wrote:

> Do tego to sluzy pl.pregierz
>
> --
> j..
> <adres> <- ROT13 <adres>

Jedyne posty jakich mi sie zupelnie nie chce czytac to twój i badzia.

Goraco i serdecznie pozdrawiam,
nisko sie klaniam i caluje w stopy.

Przemek Wisniewski