Zabawy z pakietami MPEG/DVB

Pawel Cern

Usi³ujê zlepiæ w³asny programik który odbiera strumieñ transportowy z tunera
DVB-T/S i wypuszcza w postaci multicasta do sieci LAN (wiem, s± gotowce, ale
to musi byæ pod specyficzne zastosowanie i pod Linuksa :-[). Generalnie ju¿
potrafi wysy³aæ audio / video (nic skomplikowanego, po prostu 2 PID-y na
ka¿dy multicast), ale do kompletu chcia³bym dolepiæ co jaki¶ czas tabelki
PAT/PMT. Wie kto¶ sk±d wyci±gn±æ DOK£ADNY opis budowy tych tabel, w którym
podane s± rozmiary i znaczenia poszczególnych pól? Przyznam siê ¿e googla³em
trochê ale w odnalezionych rezultatach nie znalaz³em nic a¿ tak
szczegó³owego.

Pawe³

2 Answers

Pawel Cern

> Mo¿e dvbsnoop co¶ pomo¿e?
>
> --
> Tomek Kañka

Ju¿ znalaz³em, ISO/IEC 13818-1.

Tomek Kanka

Pawe3 Cern <name@surname.pl> napisa3(a)
> [...]
> DVB-T/S i wypuszcza w postaci multicasta do sieci LAN (wiem, s? gotowce, ale
> to musi bya pod specyficzne zastosowanie i pod Linuksa :-[). Generalnie ju?
> potrafi wysy3aa audio / video (nic skomplikowanego, po prostu 2 PID-y na
> ka?dy multicast), ale do kompletu chcia3bym dolepia co jaki? czas tabelki
> PAT/PMT. Wie kto? sk?d wyci?gn?a DOK?ADNY opis budowy tych tabel, w którym
> podane s? rozmiary i znaczenia poszczególnych pól? Przyznam sie ?e googla3em
> troche ale w odnalezionych rezultatach nie znalaz3em nic a? tak

Mo?e dvbsnoop co? pomo?e?

--
Tomek Kanka