Select w Visual Studio 2005

Edgar

3/31/2007 3:33:00 PM

Witam!

Program wy¶wietla rekordy z bazy danych Accessa. Po³±czenie zrealizowane
jest poprzez Server Explorer i graficzny modu³ DataSet Designer. Inaczej
mówi±c, wyklika³em po³±czenie z baz± danych. W DataSet Designer mam
graficznie przestawion± tabelê LUM4, klikaj± na ni± widzê selecta
pobieraj±cego dane:
SELECT ID, NAZWA FROM LUM.LUM4

W chwili obecnej chcê wy¶wietli¶ tylko jeden rekord np. z ID=1.

Próbowa³em wykorzystac parametr i wysz³o tak:
SELECT ID, NAZWA FROM LUM.LUM4
where id= Parameter1

Ale nie wiem jak spowrotem wy¶wietli¶ wszystkie rekordy. Je¶li parametr siê
zdefiniuje to trzeba tam co¶ wpisaæ. Gwiazdka nie dzia³a.

Idealnym rozwi±zaniem by³o by modyfikowaæ Selecta. Ale z kodu programu nie
umiem siê do tego dostaæ. Jak to rozwi±zaæ?

Edgar

2 Answers

Robert Winkler

> Idealnym rozwi?zaniem by3o by modyfikowaa Selecta. Ale z kodu programu nie
> umiem sie do tego dostaa. Jak to rozwi?zaa?

Zmiast modyfikowaa istniej?ce zapytanie
otworz w designerze ten DataSet
i dodaj drugie Query pobieraj?ce dane
do tego DataTable

--
Robert Winkler

Edgar

> dodaj drugie Query pobieraj±ce dane do tego DataTable

O to chodzi³o. Dziêki.