Jak skompilowac program w Visual C++ 2005? (zupelnie poczatkujacy

mateur

3/29/2007 10:53:00 AM

Witam!
Mam problem, który zapewne wiekszosci wyda sie smieszny, ale
zaznaczam, ze jestem zupelnie poczatkujacy. Otóz mam Visual C++ 2005,
ale nie wiem jak wlaczyc kompilator ;) Szukalem helpie, ale tam sa
tylko sposoby na zmiane ustawien kompilatora a pomoca konsoli. Poza
tym znalazlem przycisk kompilacji w sekcji 'build', ale zarówno on jak
i cala sekcja jest nieaktywna.
Z góry dzieki za pomoc (i wyrozumialosc)

badzio

Patrze, patrze a tu mateur porozsypywal nastepujace haczki:
A masz otworzony jakis projekt?
--
badzio

ris

mateur napisa3(a):
> [...]
> i ca3a sekcja jest nieaktywna.
> Z góry dzieki za pomoc (i wyrozumia3o?a)

Kup ksi??ke jak?? i nie zawracaj dupy ;)

Grzesiek G.

mateur napisa3(a):
> [...]
> i ca3a sekcja jest nieaktywna.
> Z góry dzieki za pomoc (i wyrozumia3o?a)

A projekt masz utworzony?

Je?eli jeste? zupe3nie pocz?tkuj?cy, to spróbuj znale?a jaki? tutorial w
sieci. Jak bedziesz mia3 problemy, to wska?esz nam link do
tutoriala+opis problemu - wtedy bedzie mo?na 3atwiej Ci pomóc.

Grzesiek G.
Odpowiadaj?c usun spamerom_nie z adresu

geo

> Kup ksiazke jakas i nie zawracaj dupy ;)

I po co dajesz takie rady, przeciez ludzie ksiazek nie czytaja, bo to
wymaga rozumienia tekstu i wysokiego IQ, co najmniej 70. Co najwyzej
moga sobie poogladac litery w tytule.

rysik

U¿ytkownik "ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> mateur napisa³(a):

> Kup ksi±¿kê jak±¶ i nie zawracaj dupy ;)

Po to by skompilowaæ co¶ w visualu? To¶ siê popisa³. Na bank jest gdzie¶ to
na webie krok po kroku opisane. Pytacz mo¿e jest w gor±cej wodzie k±pany,
ale nie znaczy to, ¿e trzeba go naci±gaæ na jaki¶ shit za 100zl.

Benek

> I po co dajesz takie rady, przeciez ludzie ksiazek nie czytaja, bo to
> wymaga rozumienia tekstu i wysokiego IQ, co najmniej 70. Co najwyzej
> moga sobie poogladac litery w tytule.

bufony pierdolone, wypierdalac z tej grupy jak nawet nie potraficie czlowiekowi
normalnej odpowiedzi udzielic i nie wazne czy to jest glupie pytanie czy nie.
trzeba czlowieka nakierowac a nie dolowac. zapomniales jeden z drugim jak
zaczynaliscie? obyscie sami kiedys natrafili na lepszego od siebie i zostali
potraktowani jak wy teraz traktujecie jego.

do autora: sprawdz w configuration manager czy przypadkiem nie masz ustawionej
platformy na Itanium czy cos innego(jezeli nie masz itanium). sample sciagane ze
strony microsoftu czesto domyslnie maja to ustawione.

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...

Robert Winkler

> [...]
> zaczynaliscie? obyscie sami kiedys natrafili na lepszego od siebie i zostali
> potraktowani jak wy teraz traktujecie jego.

Gdy kto? ponad 20 lat temu zaczyna3 zabawe z programowanie
to nie zadawa3 idiotycznych pytan na grupie
(nie by3o jeszcze internetu i gróp dyskusyjnych)
tylko siega3 po odpowiedni? ksi??ke.
Skoro autor w?tku ma tak elementarne problemy
z funkcjonowaniem ?rodowiska to powiniem zacz?a
od pozycji takich jak "C# 2005 For Dummies"
http://www.dummies.com/WileyCDA/DummiesTitle/productCd-0764597043,subcat-PROGRA...

--
____________
Robert Winkler

ris

rysik napisa3(a):
> U?ytkownik "ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> napisa3 w wiadomo?ci

> Po to by skompilowaa co? w visualu? To? sie popisa3.
Po to ?eby nie zadawaa tak prostych pytan.

Na bank jest gdzie? to
> na webie krok po kroku opisane.
I co z tego?

Pytacz mo?e jest w gor?cej wodzie k?pany,
I co mnie to obchodzi?
> ale nie znaczy to, ?e trzeba go naci?gaa na jaki? shit za 100zl.

Przestan palia to ?winstwo.

ris

overkill@op.pl napisa3(a):

> bufony pierdolone, wypierdalac z tej grupy jak nawet nie potraficie czlowiekowi
> normalnej odpowiedzi udzielic i nie wazne czy to jest glupie pytanie czy nie.
A jak sie poprawie to moge zostaa, czy to definitywny ban?

> trzeba czlowieka nakierowac a nie dolowac. zapomniales jeden z drugim jak
> zaczynaliscie? obyscie sami kiedys natrafili na lepszego od siebie i zostali
> potraktowani jak wy teraz traktujecie jego.
My?le, ?e na tej grupie jest sporo osób do których mi daleko. Ty
wyprzedzi3e? ich wszystkich.

> do autora: sprawdz w configuration manager czy przypadkiem nie masz ustawionej
> platformy na Itanium czy cos innego(jezeli nie masz itanium). sample sciagane ze
> strony microsoftu czesto domyslnie maja to ustawione.

Te sample w jakim formacie s? .mod ?