Jak wczytac liczbe

wafcio

3/29/2007 6:50:00 AM

Interesuje mnie w jaki sposób wczytac liczbe w pocket c. Z tego co
wyczytalem w spisie funkcji to mozna wczytac tylko string-a, a
liczba ? Czy ich nie mozna wczytac ?

5 Answers

Pawel Kierski

wafcio w wiadomo?ci <1175150999.598168.280630@d57g2000hsg.googlegroups.com> pisze:
> Interesuje mnie w jaki sposób wczytaa liczbe w pocket c. Z tego co
> wyczyta3em w spisie funkcji to mozna wczytac tylko string-a, a
> liczba ? Czy ich nie mo?na wczytaa ?

Fajnie, ?e poda3e? np. jezyk programowania, ?rodowisko, biblioteki.
Naprawde - ta lawina informacji znacznie pomog3a w udzieleniu
precyzyjnej odpowiedzi.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

wafcio

On 29 Mar, 09:04, Pawel Kierski <n...@pkierski.net> wrote:

> Fajnie, ze podales np. jezyk programowania, srodowisko, biblioteki.
> Naprawde - ta lawina informacji znacznie pomogla w udzieleniu
> precyzyjnej odpowiedzi.
>
> --
> Pawel Kierski
> n...@pkierski.net
> dodaj "[nomorespam]" w temacie jesli piszesz z domeny innej niz .pl,
> albo koniecznie chcesz obejsc moje filtry 8-)

" (...) pocket c (...)"
A czytac dokladnie umiesz ?

> [...]

> dodaj "[nomorespam]" w temacie jesli piszesz z domeny innej niz .pl,
> albo koniecznie chcesz obejsc moje filtry 8-)

Pocket C, przecierz napisalem

badzio

Patrze, patrze a tu wafcio porozsypywal nastepujace haczki:
> Interesuje mnie w jaki sposób wczytaa liczbe w pocket c. Z tego co
> wyczyta3em w spisie funkcji to mozna wczytac tylko string-a, a
> liczba ? Czy ich nie mo?na wczytaa ?
Skad chcesz wczytac?
--
badzio

Pawel Kierski

wafcio w wiadomo?ci <1175152225.380518.115410@n76g2000hsh.googlegroups.com> pisze:
> [...]
[...]
> " (...) pocket c (...)"
> A czytaa dok3adnie umiesz ?

OK - przeczyta3em z rozpedu "Pocket PC". Brak wielkich liter w
nazwie w3asnej mnie zmyli3 - przyjmuje, ?e je?li kto? ma problem z
wciskaniem Shift, to mo?e miea czasem problem z wciskaniem 'P'. Ale to
w sumie jeszcze gorzej - znaczy na "pocket", pod jakim? systemem
(jakim?) u?ywasz pewnie jakiego? kompilatora C (jakiego?).